3. elokuuta 2017

# TOO MUCH GOING ON - SAIN OPISKELUPAIKAN, HÄÄT, FLOW, DUUNI APUA



 Tajusin jokunen aika sitten, että mulla on kaikki aika hyvin. Elokuu on alkanut ja tämä loppuviikko on mun koko kuukauden ainoa oikeasti vapaa. Mua hiukkasen ahdistaa ajatus liian täysinäisestä kuukaudesta, mutta jollain tapaa oon myös tosi innoissani, sillä nyt oikeesti tapahtuu KAIKKEA.

 Häät ovat alle kuukauden päästä ja asioita on vielä ihan liikaa hoitamatta. Löysin onneksi viimein itselleni täydellisen sormuksen!  Nyt jännitetään vain että se ehtii ajoissa perille ja on vihdoinkin sopivan kokoinen. Mulla ei myöskään ole meikkaajaa eikä kampaajaa joten jos sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy joku joka osaa homman tai tietää jonkun superin SAA KERTOA. Käytiin pari viikkoa sitten tsekkaamassa porukalla hääpaikka ja siinä ulkosalla tulevaa vihkipaikkaa katsellessa tajusin, että se päivä tulee olemaan yksi mun elämän onnellisimmista♥︎ 



Ensi viikolla on myös Flow Festival jonneka olen menossa ihan ensimmäistä kertaa. Mulla on ens viikolla ihan järkky duuniviikko + pari Flow vapaaehtoisvuoroa SEKÄ itse festari. Oon kuollut jo nyt. Mutta Lana Del Rey ja The XX on sen arvoiset♥︎

Ja ettei hää-, duuni-, ja Flow-juttujen kanssa olisi jo ihan tarpeeksi tekemistä sain toissapäivänä kuulla että mut on valittu opiskelemaan! Tämä oli tälläinen extemporepäätös mun jo tarpeeksi sekavassa elämässä ja syyskuun puolella opiskelen duunin ohella merkonomiksi ja toivottavasti joskus tulevaisuudessa vielä takataskussa olisi esimiestutkintokin. Meitsi on liekeissä. 


NEW! Hat - Second Hand 
NEW! Sunglasses - RayBan*
Top - Monki
Skirt - Second Hand 
String Bag - Second Hand 
Shoes - Second Hand

Huh, hengästytti jo pelkästään tämän tekstin kirjoittaminen. Pyhitän kaiken pienen vapaa-ajan mitä löytyy kirjojen lukemiselle ja yritän olla niin kauheesti stressaamatta. Onneksi oon kuitenkin "Asioilla on tapana järjestyä" - sanansaattaja haha♥︎

Häiden jälkeen onneksi kaikki palautuu taas ennalleen, pääsen Naomin kanssa Lontooseen ja voin keskittyä taas tatuointisäästöjen kasvattamiseen.... 

Anyways, asu on jostain alkukesän kieppeiltä. Hattu oli megalöytö duunista. Hintalappuineen päivineen ja ollut käytössä ihan hirveesti. Varsinkin kun en kestä tätä mun nykyistä hiuskuontaloa, hattua on tullut pidettyä ahkerasti. Arskat ovat myös uutukaiset ja ihan way too coolit. Kiitos niistä kuuluu Instrumentariumille♥︎

3 kommenttia:

  1. Ihanan graafinen asu! Tsemppiä kiireiseen kuukauteen! :)

    VastaaPoista
  2. Heippa!

    Mä ajattelin vinkata sulle kahdesta erilaisesta Harry Potter boxista, jos et ole kuullu näistä:

    https://www.lootcrate.com/crate/wizarding-world-crate

    http://www.geekgearbox.co.uk/subscribe/651300737_world-of-wizardry-subscription/651300797_Size/651300804_adult-m

    Mä tilaan ite molempia ja niihin saa valita sen tuvan mistä haluaa sitä Potter tavaraa tulevan. :) Tai sitten voi valita, että sieltä tulee joka kuukausi eri tuvasta tavaraa. Toinen on vähän hintavampi ja toinen on halvempi.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)