12. kesäkuuta 2017

# VAUHTIKASSI





Sunglasses - H&M
Biker Jacket - Seppälä
NEW! Totebag - Second Hand
NEW! Top - Second Hand
Ripped Jeans - New Look
Shoes - Second Hand


Oon kuunnellut ihan liikaa Harry Potter Soundtrackeja Spotifyssä.

Oon miettinyt miten lähellä häät jo on ja kaikki on kesken tai tekemättä.

Oon syönyt liikaa jäätelöä. 

Oon halunnut ostaa kotiin kasveja, mutta pelkään pahoin, että kissat vain onnistuisivat tuhoamaan ne. 

Oon varannut hotellin ja lentoliput Lontooseen mulle ja Naomille ja odotan sitä reissua niin hirveesti. 

Oon kulkenut tuo ihan karsee ( mut hieno ) liekkikassi olalla ja yrittänyt vaan miettiä et kyllä asiat taas jossain vaiheessa selviää. 

Oon myös aika hajalla jo nyt miettiessäni että keskiviikkona on The 1975 keikka enkä tiedä selviänkö sieltä selväjärkisenä ulos. 

4 kommenttia:

  1. Mä ostin amppelin, jonka saa katosta roikkumaan niin kissa ei yletä siihen! :)

    Miten joku noin kamala kuin liekkikuvio voi sopia sulle noin hyvin! Toi näyttää jopa oikeesti hienolta! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin tietty enpä oo amppelia tullut ajatelleeksi! Joo, mä handlaan tän tulin vauhdilla-lookin ihan kympillä :'D

      Poista
  2. Oon seurannu sun blogia ja monen monta vuotta koskaan kommentoimatta, mutta nyt on pakko koska odotan iha superisti hääpostausta ja haluankin varmistaa että TEETHÄN SELLAISEN ? :D
    P.S. Olisi kiva lukea joskus enemmän juttua teistä ja ylipäätään Naomista, miten ootte tutustunut, miten lähipiiri suhtautui jne

    VastaaPoista
  3. Eiköhän sellainen tule kun häät on juhlittu :)
    Pidän idean korvan takana ! <3

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)