21. helmikuuta 2017

# WOLWERINE TEE - OOTD









BIKER JACKET - NEW YORKER
WOLWERINE TEE - SECOND HAND
PANTS - H&M
CREEPERS - PRIMARK
BACKBAG  - PULL & BEAR


  • Sain toissapäivänä vihdoinkin käsiini kirjan jota oon etsinyt NIIN kauan. Seita Parkkolan ja Niina Revon "Jalostamo". Siihen kirjaan kitetyy _kaikki_. Koko mun nuoruus. Se on ainut kirja jossa oon itkenyt silmäni päästä. Mun lempinimi tulee Jalostamosta, mun kaikki suosikkihahmot löytyy siitä. Jos et oikeesti oo koskaan lukenut sitä, etsi se käsiisi lähimmästä kirjastosta koska sitä ei oikeesti muualta enää löydä ♡

  • Löysin vaatekaapin kätköistä tuon UFFilta ostetun Wolwerine t-paidan. Yks parhaimpia secondhand löytöjä. Noita Marvel-paitoja ( ja nimenomaan kivoja )nyt ei oikein tahdo löytyy mistään. LOGAN tulee muuten ihan kohta ja vähän jännittää. ( ja itkettää) 

  • Värjäytin vihdoin tän mun epämääräisen värisen hiuslatvan harmaaksi ja lopputulos oli harmaavihreäruskeakeltainen. Tosi hieno siis :-D Katotaan leikkaanko pois kokonaan vai yritänkö pelastaa... 

  • Oli tosi lähellä tänään et oisin ostanu itelleni BUJOn. Jätin ostamatta ja nyt harmittaa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)