28. helmikuuta 2017

# EMBROIDED ROSE JEANS - OOTD








Biker Jacket - Newyorker
T-Shirt - Second Hand
NEW! Embroided Jeans - H&M
Shoes - Second Hand

  • Näin nuo housut Hennesissä mallinukella ja voi hyvä jumala mä etin kaikki liikkeet läpi ja en löytänyt YKSIÄKÄÄN enää mistään. Tiedätte varmaan sen tunteen kun on aivan pakko saada jotain? Noh, noi housut oli sellanen. Tsekkasin tietty nettikaupankin mutta sieläkään ei enää ollut kokoja jäljellä. Parin päivän päästä kuitenkin tsekkasin nettikaupan uudelleen ja halleluja. Mun kokoa oli tullut ja pöksyt lähti samantien matkaan. Vähän ehkä nipsaan pois lahkeista vielä niin sit on täydelliset. 

  • Mikään ei oo parempaa, ku lähtee vapaapäivänä kahville ja samalla reissulla käydä hakemassa parit washi-teipit ja notebook Bullet Journalia varten. Pää raksuttaa jo ruhtinaallisen paljon. Ahistaa kyl hiukan et miten perfektionistiksi alan sen opuksen kanssa. 

  • Antti Tuiskun "Rahan takii" on mun biisisoulmate. 

  • Mulla on nyt ainakin kahdet festarit joihin aion mennä ainakin yhdeksi päiväksi. Oon innoissani mut pitäis nyt hankkii massit jostain ( lue Antti Tuisku ja ymmärrä ) ja ehkä joku kaverikin messiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)