1. tammikuuta 2017

# 2 0 1 6 - O O T D ' s

J A N U A R Y 



F E B R U A R Y




M A R C H






A P R I L



M A Y

J U N E


J U L Y






A U G U S T




S E P T E M B E R


O C T O B E R


N O V E M B E R


D E C E M B E R

Siinäpä olisi taas yksi vuosi asujen puolesta purkissa. Oon aika tyytyväinen. Huomaan että mun tyyli on vihdoinkin just sellainen ku haluan. Just sellanen ku mä oon. Hieman grunge, minimalistinen, MUSTA ja niitä mun pukeutumisen perupilareita joita näkyy aina; ruudut, mustat pillifarkut ja nahkarotsi. 

Oon ihastunut todella paljon tässä mennen vuoden aikana myös vähän värikkääseempään pukeutumiseen. Isot selkeät kuosit tulevat varmasti näkymään tänä uutena vuotena mun kaapissa vielä enemmän. Erityisesti värikkäät bomberit, sukat ja kangaskassit. 

Näitä asuja katsoessa huomaan, että second hand on yhä se ykkösjuttu mutta mukaan on nyt ihan rytinällä lyöttäytynyt Monki josta onkin tullut mun suosikki putiikki. Katsotaan miten hiusten väri muuttuu tämän vuoden aikana, pysynkö tyylilleni uskollisena ja mitä kaikkea muuta mahdan keksiä. 

Mun suosikki asu koko viime vuodelta on Heinäkuun ruututakkiasu. Myös Lontoossa otetut asut ovat lähellä sydäntä. Mikä on sun suosikki? 

Edellisien vuosien asuja pääset tsekkaamaan alla olevista linkeistä!
 2 0 1 5 , 2 0 1 4 & 2 0 1 3 

2 kommenttia:

  1. tajusin postausta selaillessa että oot bloggaajista minun lempparipukeutuja! tykkään erityisesti heinäkuun ja lokakuun asuista koska ne on lähimpänä minun tyyliä :D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)