24. joulukuuta 2016

# VELVET DRESS FOR DRESSHATER LIKE ME








NEW! Sunglasses  - RayBan*
Scarf - Acne Studios
Coat - Second Hand
NEW! Velvet dress - Zara
Necklace - H&M
Bag - H&M
Shoes - Second Hand

Kuten joku saattaa muistaa oon monesti sanonut etten ole mekko/hame ihmisiä. Oikeastaan aina ihan pienestä pitäen olen ollut enemmän housujen puolella. En oo ollut koskaan mikään barbieprinsessamekkolapsi. Mun vaatekaapista löytyy yksi musta bodycon jota käytän useimmiten vain pitkien paitojen alla ja itseasiassa ostin juuri yhden mustan basic trikoohameen töistä. Siinäpä ne. 

Ihastuin kuitenkin Zarassa tuohon vihreään samettimekkoon niinkin paljon että keikutin sen sovituskoppiin ja peilistä katsoi takaisin joku tosi cool daami ja lähdin kassan kautta kotiin. Tykkään tuosta ihan törkeesti. Mun on varmaan pakko käydä ostamassa sama mustanakin  ( jos niitä enää edes on )koska hintaahan tuolla oli vain 13 euroa. 

Takki on UFFin peruja ihan kokonaan villaa ja sain sen super halvalla. Oon niin tyytyväinen, sillä vaikka se on vuoreton se on silti tosi lämmin. 

Hei huomenna on jouluaatto! Meillä oli eilen pikkujoulut Naomin ja Marian kanssa ja availin jo muutaman ihanan lahjan. Joten mun joulu taisi olla suunnilleen siinä. Nyt oon vaan pyhät ja aaton kotosalla pohjanmaalla chillaamassa. Oon niin odottanut näitä vapaita. 



2 kommenttia:

  1. Ihana mekko! Toi väri on ihan täydellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on. En oo oiekin koskaan pitänyt vihreestä mut nyt on alkanut hirveesti kiinnostaa ja kaapista löytyy jo aika monta just tollasta tummaa vihreetä vaatetta : )

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)