10. marraskuuta 2016

# IBA 2016 ✌︎


Biker Jacket - Seppälä
Badges - Second Hand, Topshop, Warner Bro's Harry Potter Studios
Turtleneck T-shirt - Second Hand
NEW! Pants - Monki
Bag - Ponke's
Creepers - Primark

Noniiiin, kuten jo aikaisemmassa postissa mainitsin Indiedaysin Blog Awardsit meni omalta osaltani vähän hauskemmissa merkeissä kuin päivätapahtuma. Oli ihan super kivaa! Olin seuraavana aamunakin ( vaikka pitikin mennä aamu kympiks duuniin) vielä ihan super onnellinen ja iloinen♡

Illan asu oli aika simppeli. Olin aikeissa laittaa ensin ruutua ihan päästä varpaisiin nahkarotsin kera mutta tietenkin kuten aina tulin viime tingassa toisiin aatoksiin ja laitoinkin vain ruutuhousut. 

Housut löytyivät Monkista ja vähän skeptisenä menin niitä sovittamaan sillä, noh, mun vartalotyypille ei oikein helposti housuja löydy. Kävi niinkin onnellisesti et housut olivat täydelliset. Just täydellinen vyötärökorkeus, ihana malli ja kangas. Vähän kuin ois yöhousut jalassa. 

Mä rakastan ruutukuosia kaiken värisenä ( no en ehkä... ei vaaleanpunaista) ja mulla on pitkään ollut hakusessa ihan sellainen perus punainen ruutuhousu mutta tää vihree on aika freesi! Lahkeet ovat (YLLÄTTÄEN) vähän liian pitkät mutta käärin ne mun kaikista housuista muutenkin ( koska en jaksa ommella) niin ei haittaa. 

Mulla oli myös uudet söpöt karvapallokorvikset ( näkyy alemmassa minä ja kaljapullo kuvassa vähän paremmin) jotka ostin myöskin Monkista! 

Joku saattoikin mun snapchatissa nähdä valistuspuheen minä musta hiusväripurkki kädessä toteamassa että en koskaan enää värjää muulla värillä ja katsokaa, latvat ovat vieläkin ruskeat. En halunnut IHAN VIELÄ luovuttaa :--D haha 



 Ilta meni mukavasti Nadjan ja Aleksin seurassa♡ En oo pitkään aikaan nauranu niin paljoa kuin tuon illan aikana, enkä muutenkaan pitkään aikaan oo tuntenut itseäni niin rennoksi ja vapaaksi ja onnelliseksi. Nadjassa on just se ihana puoli, että just hänen iloisuus tekee mutkin niin iloiseksi. Nadja voitko tehä mulle jonku videon ( ????? ) jota voin kattoo aina ku surettaa ??? :-D Ja jos luette Joanna ja Riitta, kiitti myös teille ♥︎♥︎



Iltaan kuului naurua, hippusen alkoholia, hyvää musiikkia ja täydellisintä seuraa♡ Muistelen tätä iltaa todennäköisesti vielä vuuuuosienkin päästä! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)