31. lokakuuta 2016

# THIS IS MY HALLOWEEN COSTUME - OOTD







Sunglasses - Primark
Scarf - Second Hand
Blouse/coat - Second Hand
Shirt - H&M
Pants - H&M
Heels - Jeffrey Campbell 

Happy Halloween! Iskin tänään halloweenin kunniaksi mun lempparipaidan päälle ja lähdettiin tsekkaamaan tennispalatsiin Dr. Strange joka oli muuten... ah täydellinen. Mulla oli eilen ihan kunnollinen Hallo-asu ja mun snapchatia (@livedllod)seuraavat näkivätkin sen jo. Esittelen sen anyway tännekkin huomenna! 

Tässä postauksessa esittelyssä ovat kuitenkin mun super kauniit hiukseni juurikasvuineen kaikkineen. Yrityksenä on siis saada latvat  tumman harmaiksi ( tai harmaiksi ylipäätään). Saa nähdä onnistuuko ennen Indiedaysin bileitä koska ei helvetti tällä reuhkalla en sinne mene :-D Joten lauantaina selviää onks mulla jo jonkinlaista harmaata vai onko hermot menneet ja koko pää on taas musta. 

Mutta tukka sopii hyvin tämänpäiväiseen spurgu-lookiin jos jotain hyvää täytyy löytää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)