18. lokakuuta 2016

# I wanna grab both your shoulders and shake baby - OOTD









Scarf - UFF Second Hand
NEW! Transparent Bomber Jacket - Topshop
NEW! Adidas Tee - Topshop
Ripped Jeans  - New Look
Backpack - UFF Second Hand
NEW! Adidas Sneakers - UFF Second Hand 

Uusia ja uusia. Vanhojahan nuo mun uutuudet jo on mutta eivätpä ole täällä olleet näytillä. Lontoon reissulta ( :'( ) tarttui mukaan tuo Topshopin läpinäkyvä muovibomber joka on ihan super siisti. Kesällä ei hirveesti tullut käytettyä koska noh, muovi ja plusasteet ei oo kovin nautinnollinen yhdistelmä, mutta nyt lämmittää kyl kivasti :-D takki ei hengitä kyl sit yhtään mut fashion. 

Samasta mestasta ostin myös Adidaksen T-paidan. Se on super iso ja comfy ja pelottavan valkoinen joten oon tietty onnistunut saamaan jo hyvät tahrat siihen. Ja jos Adidas linjalla jatketaan niin yks parhaimpia UFFE löytöjä on noi Addun superstarit jotka löytyi tasarahapäiviltä vitosella. Vitosella. On vähän kiinnostellut kyseiset Addut kun niitä on hirveesti näkynyt joka puolella mut en oo sit raaskinut ostaa koska noh en tiedä onko ne kuitenkaan ihan just mun tyyliä niin oli IHAN SUPER PARASTA et sain nää _vitosella_ ja voin kyl todeta et on hyvät. On, on. 

Hitto on niin rankka loppuvuosi tulossa duunissa et oon jo etukäteen ihan poikki. Sen lisäks et teen duunia about aamusta iltaan on tulossa viel kaikenlaista onneks tosi kivaa puuhaa mut huhhuh saa nähä. 

Mutta hei, muistakaa klikkailla mulle vielä ääniä Indiedaysin Blog Awardseissa! Äänestys päättyy parin viikon päästä :-) Mulla on jo hirvee kriisi asun kanssa... 

Mua pitää voi myös seurata Snapchatissa ( @llivedllod) - laadukasta snäppäilyä. Not. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)