6. syyskuuta 2016

# Dreams DO Comes true - MULLA ON TATUOINTIKONE


Kyllä. Mulla on tatskavehkeet. Oon pikkuisen ja salaa haveillut vähän ehkä huolettomasti huumorimielellä  että haluisin tehdä joskus ammatikseni tatuointeja. Noh, mulla ei oo koskaan ollut varaa hankkia kalliita tatskavermeitä, joten haave on pysynyt aina tuolla korvan takana että ehkä joskus kun on rahaa. Ehkä joskus. 

Mä oon muutenkin mietiskellyt jo pidemmän aikaa et haluaisin tehdä työkseni jotain josta saisin oikeesti irti jotain. Jotain jossa mä olisin hyvä. Jotain, jossa saisin käyttää taitoa jossa oon hyvä -piirtämistä

 No, mulle tarjoutui Liian hyvä ollakseen totta - tilanne kun ystävätär kertoi haluavansa eroon kaikista tatskavermeistään kerralla ja Ihan SUPER hyvällä hinnalla joten päätin et nyt tai ei oikeesti KOSKAAN. Ostettiin välineet Marian kanssa puokkiin ja en oikeastaan vieläkään usko et mulla oikeesti löytyy välineet joilla tehdä vaikka heti jotain jos vaan haluu. 

Välineet on ollu mulla jo pari kuukautta, enkä vieläkään ole tehnyt mitään iholle, en omalle enkä kenenkään muunkaan. Hieman on tullut tekonahalle harjoiteltua, mutta siitä oli enemmänkin haittaa kuin hyötyä...Ja kun tällänen loneri oon ei oo hirveesti vapaaehtoisiakaan koneen alle näkynyt :-D 

 Mua ärsyttää itsessäni se, että oon LIIAN perfektionisti ja ehkä vähän liian pelokas edes kokeilemaan. En ymmärrä mistä mulle on yhtäkkiä tullut tälläinen EN OSAA OON HUONO KAIKESSA - vaihe vaikka en mä oikeasti edes ole. Mä oon oikeesti ihan hyvä. Mun pitäis vaan repästä et nyt lähtee. 

 Mua ärsyttää myös se, ettei mulla ole (muka) koskaan AIKAA. Siks päätin, että kun saavun takaisin Helsinkiin täältä etelä-pohjanmaa vierailulta alan väsäämään kuvaa itelleni. Kävi mitä kävi! Jostain on aloitettava. Ja mun täytyy vaan iskostaa päähäni se, että siitä ei tule heti hyvä. Se ei oo heti mikään taideteos. Mun täytyy saada päähäni myös se, että sen saa aina korjattua, siitä saa aina paremman. Aion nyt nämä pari päivää hokea tuota mantraa itselleni ja  sit vaan antaa mennä ♡


4 kommenttia:

  1. Susta tulee varmasti ihan huippu tatuoija! <3 Kunhan harjottelet eka, niin mä ainakin voisin mielelläni tulla sun tatuoitavaks :)

    VastaaPoista
  2. Vautsi! Tosi huippua kun mahdottomalta tuntuvat unelmat onkin yhtäkkiä mahdollisia.
    Tsemppiä vaan harjotteluun ja itsekritiikki kannattaa ottaa opettajana sekä kannustajana, jos vaan mahdollista ;) On varmasti tosi antoisaa opetella tatuoimista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vaan niin hiton vaikeeta :-D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)