1. heinäkuuta 2016

# Portobello Road Grungeness - OOTD








Biker Jacket - Seppälä
NEW! T-shirt - COS
Septum - eBay
Jeggings - Dr Denim
Bag - H&M
Creepers - Primark

Moi? On taas ollut vähän hiljainen kesäkuu, niinkuin mun blogitapoihin kuuluu... Mulla on 5000000000 kuvaa muokattavana ja eilen päätin laittaa tuulemaan JOTEN tässä ovat nyt ensimmäiset kuvat Lontoosta. Voi luoja mä kaipaan sinne niin paljon takaisin. Asukuvat ovat Portobello Roadilta Notting Hillistä jossa piipahdettiin ihan ekaa kertaa koskaan ja... syvä rakkaus ja huokaus ja kaikkea voi luoja MÄ HALUAN TAKAISIN. 

Asussa näkyy uusi basic raitapaita jonka ostin Westfieldin COS putiikista. Oon muutamia COSeja ostanut duunista ja on hassua etten oo aikaisemmin piipahtanut ihan liikkeessä vaikka täältä stadistakin sellainen löytyy. Lontoossa kävin COSilla ihan ekaa kertaa ja tosiaan, T-paita lähti mukaan. Mun vaatekaapista on puuttunut mustavalkoraitainen perus T-paita ja oon ihan super tyytyväinen tähän ♡

Tätä Lontoosurkuttelua ja ikävöintiä on luvassa nyt jonkin verran. Onneksi pahin melankolia alkaa kuitenkin olla ohitse. 

Lontoo on rakkaus. Lontoo on Koti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)