7. heinäkuuta 2016

# LONTOON KORUOSTOKSET

Mulla ei Lontoo-ostoslistalla ollut mitään selkeetä päämäärää. Oon kuitenkin ollut HYVIN tympääntynyt nykyiseen koruvalikoimaani joten avoimin mielin tsekkailin joka putiikin korut ja löytyihän niitä! 


No hei ehkä söpöin ikinä!  Mun oli pakko ostaa tää.New Lookissa oli ihan törkeesti myös ihania chokereita ja harmittaa nyt etten ostanut yhtäkään nyyh.  New Lookin koruosastolle 10+ ♡ 

Näitäkään ei voi olla koskaan liikaa! Tää on coolein mitä mulla nyt on. Mun muut septum clipit on ebaystä ja sen alkaa jo huomata kunnosta... todennäköisesti tämä on samanlaista rihkamaa laadultaan MUTTA ei se haittaa. Kertokaa jos tiedätte paikan josta näitä saa esim kirurginteräksisenä!! Minä haluan!  New Lookin koruosastolle yhä 10++++ ♡

Topshopista tarttui nämä messiin. Jokin näissä viehätti. Korvissa eivät ole vielä päässeet keikkumaan. Topshopin koruosasto ( ainakin Oxfordin isossa liikkeessä) oli _ihan mieletön_. Oli ihme että sain hillittyä itseni ja ostin vain yhdet korvikset. Oikeesti ei hitto haluun Topshopiiiiiiinnnn....


Forever 21 tarjonta vaatteiden puolelta oli pienoinen pettymys ( en löytänyt _mitään_) mutta onneksi muutama ihana sormus ja norsurannekoru löytyi ♡ Noi sormukset on ihan törkeen ihanat! 

Translation / Here's all jews I bought from London. That fluffy ring is SO CUTE!!! Oh god I miss London so much. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)