4. heinäkuuta 2016

# LEVI'S GURL - OOTD











NEW! Sunglasses  - Primark
Biker Jacket - Seppälä
NEW! Hufflepuff Pin -  King's Cross's Harry Potter Shop
Buzz Lightyear Pin - Uff Second Hand
NEW! Levi's T-shirt - Topshop
Bag - Mango
NEW! Ripped Jeans - New Look
NEW! Boots - Rokit Vintage, London


Mulla on ollut tämä kirjoituskenttä tässä auki jo tovin sillä unohduin Rokit Vintagen nettikauppaan itkemään ja kuolaamaan JA
 että jaksan huomenna taas mennä seiskaan duuniin on nyt vaan pakko alkaa raapustaa tekstiä tänne. Hirveesti Lontoosta ostettuja juttuja! Oon ylpee itestäni sillä ostin tällä reissulla oikeesti niin hyviä juttuja. Elikkäs elikkäs mistähän aloittaisi ... 

Hukkasin mun ebay arskat (sittemmin löytyi yhden mun takin taskusta...)ja täytyi sitten Primarkista ostaa lähes samanlaiset uudet. Nyt mulla on sitten mattasankaiset ja kiiltäväsankaiset... Mutta hei kummatkin kovassa käytössä! Tästä asusta löytyy anyway uudet suosikkiputiikit Lontoossa. Topshop, New Look ja Rokit Vintage. Topshopista tuli ostettua paljon muutakin ( oottakaas vaan) mutta Leviksen T-paita oli must have sillä sellaisesta olen haaveillut. 

Kävin New Lookissa ihan ekaa kertaa ja miten voi edes olla mahdollista että sain 19 punnalla ihan törkeen hienot housut jotka istuivat siihen hintaan super hyvin JA lahkeet oli OIKEAN MITTAISET ?? ? ?? ? Täydellistä♡

Rokit Vintagesta ostin samettipintaiset buutsit _seitsemällä_punnalla_. Ne on täydelliset.  TÄYDELLISET. Rokit Vintage löytyy ainakin Brick Lanelta ja Camden Townista.  Ihan super ihana second hand shop♡ Söpö Hufflepuff pinssi löytyi King's Crossin pikkuisesta Harry Potter putiikista. 

Nyyh haluan takaisin Lontooseen shoppailemaan ;'( 

2 kommenttia:

  1. Kivoja asukuvia sun blowsier! :) Ja eh toi Buzz Lightyear Pin on than huikea!!

    www.lauraheinikki.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ! Ja jep se on nii cool ♡

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)