7. maaliskuuta 2016

# MAKEUP FAVES ♡ Anastasia Beverly Hills Dipbrow & H&M eyeliner

 photo IMG_2354_Fotor.jpg

 photo IMG_2355_Fotor.jpg
Mulla on jo tovin ollut käytössä Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow sävyssä "Dark Brown". Voin kertoa, etten ole parempaa kulmatuotetta koskaan ennen käyttänyt. Enkä todennäköisesti tule käyttämäänkään sillä käytän tätä lopunelämäni. 

Dipbrow on super pigmenttinen ja sivellintä tarvitsee vain hiukan kastaa värinapin pintaan ja sillä saa helposti yhden kulman piirrettyä. Oon ihan in love tähän♡ Muita Anastasia Beverly Hillsin -tuotteita en ole vielä kokeillutkaan. Contour Kit houkuttelis mut en osaa sitä kuitenkaan käyttää joten saa nähdä... Löytyykö teiltä suosikkeja Anastasialta? 

 photo IMG_2351_Fotor.jpg

Toinen uutuuskokeilu on H&M:n geeliliner. Tykkään superisti geelimäisistä ja siveltimellä levitettävistä linereista ja päätin kokeilla Hennesin vastaavaa. Mun edellinen liner oli Stargazerin kakkuliner joka osoittautui tumman harmaaksi enkä voi elää sen kanssa joten oli pakko hankkia joku uusi! Tämä onkin ensimmäinen Hennesin kosmetiikkatuote jota kokeilen uudistuksen jälkeen... ja on muuten hyvä! 

Levittyy hyvin ja pieni määrä siveltimen kärjessä riittää jo pitkälle. Pikimustaa ja pysyy hyvin paikallaan. Ehkä hieman oli suttaantunut illalla, muttei niin että olisi häirinnyt. Oli muuten tosi vaikea saada pestyä pois. Joten, pysyvyys on super :-D Mua himottais Urban Decayn vastaava tosi paljon, mutta tämä on todella jees! 4/5 


2 kommenttia:

  1. Mulla on toi contour cream kit ja se on ihan huippu kyllä, kantsii ostaa! Pitääkin testaa tota hennesin lineriä, mulla oli pitkään inglotin vastaava ja itkin verta kun en enää löytänyt sitä mistään D:

    VastaaPoista
  2. haluaisin kokeilla sitä, mut suuri ongelma on just se etten todennäköisesti jaksa opetellä käyttämään sitä :-D Kantsii kokeilla tosi hyvä hintaisekseen! Tais olla 7€

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)