9. tammikuuta 2016

# Onnea on uusien kirjojen tuoksu


Sain Weediltä joululahjaksi lahjakortin Adlibrikseen ja tässä on viimeinkin kotosalla kirjat jotka sillä ostin. En näistä ole lukenut vielä yhtäkään joten oon aika innoissani! Sain Weediltä joululahjana myös Kingin Musta Torni -sarjan viimeisen osan joten täytyihän mun sitten hankkia ensimmäinen että pääsen alkuun. Joyland ja Tohtori Uni ovat olleet Kingin kirjoista ne jotka kirjahyllyyni olen halunnut ja maltan tuskin odottaa että pääsen lukemaan ne! Mulla on Kingejä lukematta jo ennestään ihan sikana joten katotaan saanko näitä luettua edes tämän vuoden aikana.....

Maria antoi mulle joululahjaksi Toven Muumipapan Urotyöt -kirjan sillä juuri ne muumijaksot ovat mun ihan suosikkilempparit. Olen jo sen lukenut ja voin käsi sydämellä sanoa, että se on yksi parhaimpia kirjoja mitä olen koskaan lukenut. Siksi halusin Tovea lisää ja ostin nyt toisen muumijaksolemppareistani Näkymätön Lapsi ( ja muita tarinoita)♡ 

Viimeisin kirjaostos on John Greenin An Abundance of Katherines joka mulla on vielä Greeniltä lukematta. Uiii oon niin innoissani, mikään ei oo parempaa kuin uudet kirjat ♡ Löytyykö sun kirjahyllystä samoja kirjoja? 

1 kommentti:

  1. Kirjat on ihania ja tämä blogi taisi saada juuri uuden lukijan! :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)