8. tammikuuta 2016

# NEW WOOL LEOPARD PRINTED JACKET



 Tartan Scarf - Seppälä
NEW! Leopard Wool Jacket - UFF Second Hand(Esprit)
Tartan Blouse - UFF Second Hand
NEW! Grey T-shirt - H&M
Jeans - H&M
Boots - Seppälä



 En aio puhua säästä, sillä olin eilen koko päivän sisällä eikä mulla onneksi ole mitään hajuakaan kuinka kylmä sielä mahtoi olla. Ompelin kotoisasti koko päivän suureksi kertynyttä ompelukasaa pois ja sain kuin sainkin kaikki ommeltua. Tänään oli pakko lähteä ulos sillä Adlibriksen kirjapaketit odottivat postissa. 

Testasin tänään mun uutta UFF-löytöä! Alkujaan Espritin leopardikuosinen takki. n 70% villaa ja loput puuvillaa. Ihan tosi jees mallinen. Olin ensin jättää sen jonkun muun löydettäväksi mutta ostin sen sitten kuitenkin. Eipä sille hintaa jäänyt henksualen jälken kuin vaivaiset 9 euroa. Oon pitkään etsinyt kivaa leopardikuosista tekoturkistakkia ja löysinkin Mangosta täydellisen, mutta hintaa sillä oli ehkä hiukasti liikaa joten tämä on nyt oikein hyvä korvaava sille! 

Takki on ihan superlämmin vaikkei siinä ole vuorikangasta ollenkaan. Se on tosi simppeli, mutta kivoina yksityiskohtina ovat nahkasomisteiset vetskarit. Tämä takki on nyt ihan kiva lisä mun pelkästään mustaan talvitakkivalikoimaan. Kaikenlisäksi takki on niin väljä, että alle mahtuu esimerkiksi villakangastakki ja tuolla yhdistelmällä ainakin minä olisin jo eiliset pakkasetkin pärjännyt. 

Huomenna aion käydä sovittamassa vähän Frakkitakkeja Frakkipalvelu Namissa. UU jännittävää!! 

2 kommenttia:

  1. Onko kukaan koskaan sanonut että sä näytät Grace Neutralilta? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipäs ole aikaisemmin kukaan sanonut :--) kiitoksia ♡

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)