4. tammikuuta 2016

# LUSH - SALE - HAUL ♡



Pitkästä aikaa kivoja juttuja Lushilta! Poikettiin muutama päivä sitten Weedin ja Naomin kanssa kosmetiikkaostoksilla sillä Weedi halusi ostaa Lushin Hennaa hiustenvärjäykseen.  Tuossa se nyt istuu Hennat yli kolmatta tuntia kelmujen alla. Saa nähdä minkälainen lopputulos on. Jep, suureksi iloksemme liikkeessä oli TODELLA paljon tuotteita PUOLEEN HINTAAN joten melkein lähti homma vähän lapasesta. Tein itse muutaman ostoksen joista yksi oli sellainen jota lähdin ostamaankin, toinen tuote josta olen salaa haaveillut ja kolmas oli heräteostos ( joka kuitenkin tuli tarpeeseen!)


Sunny Day lähti mukaan heräteostoksena. Nyt taas talven aikaan osa hiuksistani sojottaa sähköisinä joka ilmansuuntaan ja osa liimautuu tiukasti kiinni naamaan ja kun huomasin tämän aletuotteiden seassa ja päätin antaa mahdollisuuden. Tuote poistaa hyvin sähköisyyttä, mutta tietenkin harjatessa hiuksia sähköisyys hiuksiini palaa aina takaisin. Olen huomannut saman kaikissa edellisissäkin tuotteissa joita olen kokeillut...

Miinuspuoli tuotteessa on sen tuoksu, joka ei ihan nenäkarvoja hivele. Orvokki ei oo ihan mun lempparituoksuja. Todennäköisesti käytän tämän purkin loppuun ja ensi talveksi ostan jotain toista. Toivottavasti Lushilta silloin löytyisi mukavemman tuoksuinen tuote joka ajaa saman asian. 

Santa Baby Lip Tint on ollut mun salainen haave ja se olikin ensimmäinen tuote jonka nappasin messiin. Santa Babyssä on herkullisen punainen väri ja super hyvä pysyvyys! Ihan kymppi ostos! En oo pitkään aikaan käyttänyt punaista huulipunaa mutta Santa Baby saattaa näkyä huulilla nyt useasti♡


Uusi saippuapala on ollut ostoslistalla jo tovin sillä edellinen saippuani alkaa olla niin mitättömän kokoinen ettei siitä kohta irtoa enää mitään. Uuden hankinta oli paikallaan. Reindeer Rock on mulle uusi tuttavuus ja se kuuluu Lushin talvivalikoimaan. Pala tuoksuu aivan jumalaisen hyvältä ja plussana on tietenkin saippuan väri joka on hieman metallinhohtoinen violetti. Maltan tuskin odottaa että edellinen minipala Sexy Peeliä loppuu ja saan ottaa tämän käyttöön ♡ 

Nämä kaikki kolme olivat siis puoleen hintaan. Mulla tais mennä parikymppiä joten ei ollenkaan huono diili! Vähän houkuttaisi ostaa joku Lushin ihanista joulupaketeistakin, sillä nekin lähtevät ihan överi halvalla. Ehkä täytyy poiketa ensi viikolla vielä uudemman kerran.... ( kieltäkää mua) 

2 kommenttia:

  1. Haistelin tota reindeersaippuaa kans kun viimeviikolla kävin lushilla niin se todellakin tuoksui niiiiiin hyvältä♥ Tein itseasiassa just tänään postauksen blogiin mun ostoksista jos kiinnostaa käydä kurkkimassa :-) LUSH on ihana!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)