1. tammikuuta 2016

# BEST OOTD'S OF 2015

JANUARY



FEBRUARY

MARCH



APRIL




 photo 11.5 4.jpg


JUNE



AUGUST


'




SEPTEMBER





OCTOBER 

NOVEMBER 





DECEMBER


Taas on se aika vuodesta kun on aika koota viime vuoden asut yhteen. Tuli huomattua että viime vuonna bloggaaminen oli jäänyt vähän vähemmälle, mutta löytyi sieltä kivasti asuja ja ehkä mun blogihistorian parhaimpia.  Mulle on tullut tunne, että VIHDOINKIN oon löytänyt oman tyylini. Viime vuonna ei tainnut olla yhtäkään asua josta olisin nyt niitä selaillessa ajatellut että mitä ihmettä mä oon miettinyt kun oon noi pukenut päälle. Se on jo ihan hyvä saavutus. 

Viime vuosi oli tosi rankka. Sekä henkisesti että fyysisesti. Työpaikan menetys ja uuden hankkiminen tulevat viime vuodesta vahvimmin mieleen ja uuden työpaikan aiheuttamat haasteet veivät aluksi paljon aikaa ja voimia. Nyt musta kuitenkin tuntuu siltä, että ensi vuodesta tulee postausrikkaampi sillä kaikki on juuri tällähetkellä todella jees. Ei valittamista♡

Tämän vuoden tärkein asia on Lontoo. Se etten viime vuonna päässytkään lontooseen oli ihan hiton kova paikka. Kun tsekkailtiin raketteja muutamia minuutteja vaille puoleyön tajusin että hitto viis kuukautta niin mä oon taas "kotona". Ymmärsin, että ens vuodesta taitaa oikeasti tulla hieman parempi. Yksi viime vuoden iloisimmista asioista oli kesällä ollut One Directionin keikka. Ei pelkästään keikan takia vaan sen takia, että sain yllätettyä Naomin kosimalla häntä kesken keikan ja puhotin sormuksen sormeen. Tajusin, etten oo siitäkään iloisesta tapahtumasta kirjoittanut tänne mitään!! No, nyt voi jo sanoa, että ensi vuonna on tiedossa häät jos tasa-arvoinen avioliittolaki menee todellisesti läpi ❤︎

Noh, takaisin asuihin! Omia suosikkejani viime vuodelta ovat ehdottomasti Huhtikuun ensimmäinen ja neljäs! Löytyykö sulta suosikkia? Ja miten just sun vuosi on kulunut? 

Edellisten vuosien asupostit voi käydä tsekkaamassa allaolevista linkeistä!
2014 , 2013 , 2012 & 2011 

Ihanaa alkanutta vuotta 2016 kaikille! ♡






4 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä tosi upee tyyli !

    Niin ja apua, paljonpaljon onnea kihlauksesta ! ♥

    VastaaPoista
  2. Vau, näyttää todellakin siltä, että oot löytäny oman tyylis. Asut on jollain tapaa tosi yhteneviä, mutta eivät silti tylsiä. Ehkä siksikin tykkään tyylistäsi tosi paljon, että voisin itsekin pukea noista asukokonaisuuksista minkä tahansa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo!!! vihdoinkin musta tuntuu, että vaatekaapista alkaa oikeasti löytyä jotakin päälle puettavaakin :---) kiitos ♡

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)