6. marraskuuta 2015

# MacBook Air 13'


Oon haaveillut MacBookista tosi kauan. Viime kerralla kun vanha läppärini sanoi itsensä irti halusin hankkia Macin mutten kuitenkaan raaskinut. Se on niin kallis.  Noh, nykyinen PC:ni jonka Macin sijasta silloin hankin, osoittautui aivan toivottomaksi tapaukseksi ja viime aikoina koneeseen päin katsominenkin on saanut mun hermot riekaleiksi. 

Nyt kun sain uudesta duunipaikasta täydellisen sopparin päätin, että ansaitsen uuden tietokoneen. Work hard, play hard. Hankin Macbook Airin 13 tuumaisella näytöllä ja näin parin käyttöpäivän jälkeen mietiskelen et miten muka oon pärjännyt ilman tätä? Ihan täydellinen läppäri mun käyttöön. Ihanan kokoinen, ihanan kevyt ja toimii kuin ajatus. 

Käyttöjärjestelmä on tosin vähän vielä hankala, enkä oikein muutenkaan tiedä macin nikseistä mitään joten muut macin käyttäjät, mulle saa jakaa infoa kaikista macnikseistä! Oon muutenkin aivan onneton elektroniikan kanssa... Kivoja kuvanmuokkausohjelmia? anyone? Muita kivoja ohjelmia?? Saa kertoa! Olen pelkkänä korvana. 

Mulla ja macbookilla tulee olemaan pitkä yhteinen tulevaisuus! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)