25. marraskuuta 2015

#HMBALMAINATION - OOTD





Sunglasses - UFF Second Hand
Scarf - Acne Studios
NEW! Blouse - Balmain x H&M
Bag - Primark
Biker Jacket - Seppälä
Ripped Jeans - Seppälä
Boots - Nelly.com





Minä sain sen. Yhden niistä Balmain x H&M -malliston paidoista jotka halusin, silkalla tuurilla. En oo koskaan kokenut mitään hullumpaa. Luojan kiitos en lähtenyt liikkeeseen. Toisaalta saattaisin olla kaikkien kolmen haluamani paidan omistaja jos olisin lähtenyt... EI NYT MIETITÄ SITÄ. Paita on jumala. Silkkiä. Täydellinen. Tuntuu yöpaidalta, näyttää jumalaisen hyvältä. Pala taivasta. Gotta love Balmain. Ihanat tarkkaan mietityt yksityiskohdat ja mikä parasta, ensimmäistä kertaa IKINÄ mulle mahtui oma koko kauluspaidasta niin, ettei napit irvistä. U know what I mean. 

Tämä asu on muutenkin ehkä mun tämän vuoden suosikki. Tämä olen minä.

Balmainin mallisto H&M:lle oli ehkä onnistunein kaikista aikaisemmista mallistoista. Erityisesti miestenmallisto oli lähellä mun sydäntä ja sieltä olisinkin halunnut sen perus basic valkoisen Balmain-tekstillä varustetun t-paidan sekä puuvillaisen bikertakin. No ehkä mulla käy tsäkä ja joskus saankin ne! Mitä tykkäsitte Balmain x H&M mallistosta? Löytyikö omia suosikkeja?



1 kommentti:

  1. toi paita on aivan ihana, oon kateellinen ! :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)