5. marraskuuta 2015

# 3D WINGS & NEW BOOTS - OOTD







Biker Jacket - New Yorker
Tartan Scarf - H&M
Backpack - Uff Second Hand
Hogwarts patch - Warner Bros Studio Tour London
"NEW" Knit with silver 3D wings - SheIn
Pants - Dr Denim
NEW! Boots - Nelly.com





Voi hyvä luoja mikä Balmain-sota mulla ja mun tietokoneella oli tänään. Oon ikionnellinen jos onnistuin oikeasti jollain ihmeen keinolla muka tilaamaan yhden niistä kolmesta vaatteesta joista haaveilin. Jos se oikeasti tulee mulle ( epäilen ) ostan sille vitriinikaapin... Nyt pidetään peukut ylhäällä ja toivotaan että se ihana paita todella löytää tiensä mun luo. 

Huhhuijjaa elossa ollaan. Uuden läppärin kanssa on hieman hankaluuksia ja kovalla työllä sain vihdoinkin nämä eiliset asukuvat jonkinlaiseen kuntoon. BTW, Löysin vihdoinkin täydelliset nilkkurit! Pitkästä aikaa käännyin Nelly.comin puoleen ja siellähän nämä.  Juuri sopivasti sisäänpäin kaartuva korko! En ymmärrä, nämä olivat oikeastaan ainoat sopuhintaiset juuri minun silmälle oikean mallisella korolla löytyvät nilkkurit.... ( toiset tosi hyvät olivat Michael Korsit ja ne maksoivat hieman liikaa...) Miksi täydellisten nilkkureiden löytäminen on niin vaikeaa? 

Toinen "uutukainen" on tuo ihana neule jonka olen kyllä ostanut jo aikoja sitten SheInistä vielä silloin kun se toimi nimellä Sheinside. Nuo hihat on ihan törkeen mageet ja kaikenlisäksi tuollaiseksi ns. "halppisputiikin" neuleeksi kangas on tosi laadukkaan tuntuinen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)