7. syyskuuta 2015

# What I've been doing lately


 Täällä mä olen. Kone sylissä, peiton alla ja Harry Potter pyörii. Suurinosa mun viikoista kuluu juurikin tällä tapaa, tosin oon ehtinyt myös piirtää ja lukea. Silti tuntuu, että aika junnaa vaan paikallaan enkä saa koskaan mitään aikaiseksi. Tulkaa hakemaan mut ulos täältä. 

Here I am. Under the sheets with my laptop and watching Harry Potter. Most likely all weeks passed like this. Well, I've also drawn and read. I'm feeling like the time isn't moving. Get me out of here. 

Luen tällähetkellä Kingin Under The Domea kirjana mutta erehdyin tässä välissä katsomaan kirjaan perustuvan sarjan ekan kauden ja voi sätänä oli hyvä. Oon lukenut Kingejä muutenkin viimeaikoina tosi paljon ja jos joltain löytyy ylimääräisenä saa lahjoittaa mulle♥ 

I've been reading Stephen King's Under the Dome atm but I suddenly ended up watching the first season of the series and it was SO GOOD. 


Oon myös yrittänyt opiskella uuden Canonini käyttöä. Minä ja elektroniikka ei todellakaan sovita yhteen mutta kameran kanssa on toistaseks sujunut hyvin! Mulla on ekaa kertaa käytössä kaksi putkea joitsa toinen ( 50mm ) on jo todettu oikein oivaksi kaveriksi♥ Se on niin paljon parempi kuin vanha iänkaikkinen Nikonini ja se, että on uusi lelu tekee bloggaamisesta mielenkiintoisempaa. Nyt jatkan edellisiltana aloitetun Nicki Minaj piiroksen kanssa ja jatkan Potterin loppuun! 

I've been trying to learn how to use my new camera. It's WAY better than my old Nikon and it makes blogging funnier when you have a new toys. Well now I'm trying to finish what I've started yesterday - drawing of Nicki Minaj. SO BYE and wish me luck. I have a feeling it's not gonna end up good haha. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)