11. elokuuta 2015

# Not the Dress type of Gurl - OOTD




Hat - Seppälä
Biker Jacket - Seppälä
Dress - Seppälä
Heels - Jeffrey Campbell




Hyi että mä en tykkää mekoista. Eilen kuitenkin oli niin kuuma, että makasin sohvalla toimettomana tanttu päällä. En oo tainnut käyttää tuota Seppälän mekkoa kuin muutaman kerran vaikka se on jo tosi vanha. Mä toivon vaan että nää helteet häipyisi jo ja saisin MUN SYKSYN. 

Anyway, Weedi kävi kylässä viikonloppuna ja käväistii ekaa kertaa tänä kesänä Lintsillä. Mun suurimpia pelkoja on maailmanpyörä ja arvatkaa mistä löysin itseni heti ensimmäisenä. Hyi helvetti en oo koskaan ollu niin kurat housuissa. Mutta pelot on tehty voitettaviksi ja nyt se on voitettu! Ehkä mä uskallan joskus London Eyeenkin :---D 

Translate// I hate dresses but yesterday was so hot and I just laid on the sofa wearing only that aztec -dress. It's oldie and I've wore it like twice. It's nice but... like I said... I'm not the dress type of gurl. Anyway, My bae Weedi was here last weekend and we were at Linnanmäki Amusement park. One of my biggest fear is Ferris Wheel and guess where I were... Holy shit it was the scariest thing ever but I'VE DONE IT! I WAS IN FERRIS WHEEL! So maybe someday I try London eye too :-D

2 kommenttia:

  1. mekko on tosi kiva mutta näytät kyl jotenkin ei-iteltäs :D hyvältä silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaan :-D mekko ei oo mun juttu

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)