15. kesäkuuta 2015

# Mickey my BAE - OOTD






 NEW! Septum clip on piercing - eBay
Studded biker jacket  - H&M + DIY
NEW! Mickey Mouse Top - H&M
NEW! Jeans - H&M
NEW! Slip Ons - Boohoo.com 

They see mee rolling, they hatiiing.... hiukset takussa ja likasena juurikasvu valloillaan on mun perus settiä. Onneks Naomi värjäs eilen sen pois ja leikkasi vähän kevyemmäksi. Nyt saa taas takuttaa. Nyt on paljon uutukaisia yhdessä asussa, yllättäen melkeinpä kaikki taas H&M:stä. Mikki on mun rakas joten tuo rento toppi vaati pääsyä vaatekaappiini. Mulla ei ole ollut hyviä vaaleita normaalivyötäröisiä sekä nilkkamittaisia farkkuja ja nämä löytyi Hennesiltä vain 13 eurolla ja on ihan täydelliset! Ostin heti kerralla tummatkin ja nyt mun housu/farkkukokoelma alkaa olla täydellinen♥ 

Uusin suosikki nettikauppojen saralla on Boohoo.com ja mulla onkin muutama uutukainen sieltä näytettävänä. Ensimmäisenä kuitenkin ihanat uudet krokokuosiset Slip Onit kultaketjusomisteilla. Tosi hyvät jalassa ja näyttää niin cooleilta! Tahtoo Vansitkin.

eBayn ihanuus ei nyt kovin hyvin tule edukseen mutta tuollainen nenärinkula se on. Oon fani. Mun tekee yhä mieli hankkia septum ihan oikeasti mutta näillä clip oneilla on nyt kiva leikkiä sen aikaa kun mietin tuleeko sitä koskaan hankittua. 

Mun on pitkään tehnyt mieli jättää blogi vain asujen esittelyyn ja unohtaa kaikenlainen muu huuhaa ja kaikenlisäksi kiinnostaisi jättää suomenkieli kokonaan pois.  Oon suht huono kirjoittamaan englantia, mutta sepä ei haittaa kunhan ymmärretyksi tulee... eikö... kielipoliisit on onneksi sitä varten olemassa et saa korjata mun virheitä mheeehhhhe. En kyllä osaa kirjoittaa suomeakaan hahahah. Onko huono idea jättää suomenkieli ja huuhaat pois?

Messy 'n dirty hair but "they see me rolling they hating" as usual! Gladly  I have my roots  gone now and fresh hair to get messy again hahah! Lot of newbies in this ootd. Surprise almost everything from H&M but well.. It's one of my favorite shops! Mickey Mouse is my bae and that top needed to be in my closet so badly. I didn't have a pair of good mid rise and ankle lenght jeans and now I found perfect ones from H&M. Those were only 13€ so I bought these light and littlebit darker ones at the same time. HAPPY. My pants/jeans collection is now perfect.

My new onlineshop fave is Boohoo.com and I have few awesome pieces from there to show you. First ones are those awesome slip ons with golden chains and crocopattern. They feel so comfy and looking rad as hell! Loving them. I definitely one Vans's Slip ons some day.

4 kommenttia:

  1. EI saa jättää suomea ja huuhaata pois! Se on ainakin yhden anonyymin mielipide. :D Tykkään blogista ihan valtavasti tälläisenään.

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä ekan anon kanssa! Jatka kiltti edelleen suomi linjalla. :( Kaikki suositut blogit kirjottelee nykysin englanniks ja mä en edes ymmärrä sitä kovin hyvin, niin olis tyhmää, jos taas yks alkais kirjotteleen englanniks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no minäpä aherran ja pidän kummatkin :)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)