2. kesäkuuta 2015

# Brokeass's best friend




Ebay on köyhän paras kaveri. Emojitarrat kalenteria koristamaan ja kun 1 kännykkäkuori ei riitä.  Lumikki onkin ( marmorikuoren jälkeen) suosikkini! Ehkä kuitenkin kivoin ( ja jollaintapaa järkevin) asia on tuo boho-henkinen headpiece. En vaan ole yhtään "boho" joten saa nähdä miten tulen tätä yhdistelemään. Se on ylläri mulle itellekkin vielä haha! 

Hei muuten nyt on jo kesäkuu. Ihan hullua. Mun kesäkuu tulee menemään paiskien ihan hulluna töitä joten katsotaan miten ahkerasti jaksan suoltaa tänne sisältöä. Yritän parhaani! Mun työrupeama päättyy omaan minilomaani ja One Directionin keikkaan ja sen voimalla yritänkin jaksaa tämän hullutuksen läpi. Toivottakaa mulle onnea!

Translate// Ebay, brokeass's best friend. Emoji stickers for my dear calendar and cutie Snow White phone case♥ Never getting enough of cases tho... This Boho headpiece is so CUTE. The thing is, I'm really not so "boho" but let's check what I'm gonna come up with it. It is a surprise for even myself haha! Oh god It is June already. Time is flying and I have a rough month at the moment at work. I'll try my best for keeping this blogging thing up! One Direction's concert is in the end of June and my crazy working days are then over and getting back to normal..... wish me luck! 

2 kommenttia:

  1. ootko vielä seppälässä töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ollu Seppälässä enää helmikuun puolen välin jälkeen :-) myymälä jossa olin töissä päätettiin sulkea. Oon nykyään UFF second handillä!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)