4. huhtikuuta 2015

# OOTD - When I die press my ashes into a smokey eyeshadow palette



 Studded Biker Jacket - H&M + DIY
Necklace - eBay
NEW! Zara Top - UFF Second Hand
Jeggings - Dr Denim
Jeffrey Campbell Heels - Members.com


Tässä on nyt katsottu Kikin Lähettipalvelu ja Pieni Merenneito menossa. Seuraavana Alladdin.  Naomi laittaa mulle juuri Caramel Macchiattoa ja teki aikaisemmin päivällä mun uutta lempiruokaa Täysjyväpastaa pinaatilla, fetalla ja parmesanjuustolla. Melkein itkin kun maistoin. 

Vitsi mä niin nautin näistä vapaista. Söin tänään kolme suklaamunaa ihan hyvällä omalla tunnolla pääsiäisen kunniaksi. On ihanaa mennä taas huhkimaan duuniin kun on saanut 4 päivää vain olla ja tehdä mitä huvittaa! Eniten nautin asukuvien ottamisesta sillä saan rauhassa miettiä mitä puen ja meikata ja AH.... ♥ Ihanaa! Tänään kuvatkin onnistuivat vähän paremmin kuin eilen hahah! 

Yllättäen jälleen kerran uusimpia UFFin ostoksia! Niitä riittää tällähetkellä vaikka kuinka moneen postaukseen. Voi apua mun täytyy muutenkin taas karsia vaatekaappia ja laittaa huutoon tai tehdä blogikirppistä. Toppi on siis uusi! Alkujaan Zaran ja aivan järkyttävän ihana. Mun uus lemppari! Mietin vain, että miten joku on voinut edes luopua tälläisestä kaunokaisesta♥ Topissa on ihanat yksityiskohdat ja mun vartalolle täydellisesti sopiva malli. Oon ihan kesäfiiliksissä tää toppi päällä pyörinyt koko päivän vaikka ulkona on ihan helkkarin kylmä. Vieläkin pyh. 

Saatte nyt nauttia asukuvista toivottavasti taas suht tiheään tahtiin, yritän taas saada saman rakkauden tähän hommaan takaisin♥ Rakastan bloggaamista enkä tajua miksei se enää niin hirveästi huvita mua. Päätin että kirjoitan vaikka säästä jos en muuta keksi haha! 

Translate// I love easter. I ate 3 chocolate eggs, Naomi made delicious food ( pasta with spinach, feta and parmesan cheese) and I LOVE THESE DAY OFF'S♥ And I also love my new top. It's from my work place UFF second hand (again). Zara's absolutely beautiful top, how anyone even could give this away! Well, that's good 'cause it's mine now♥ I love to work in second hand shop haha! I'm in summer mood because of this top, even if there's still freezing as hell.... 

2 kommenttia:

  1. AIVAN IHANA TOPPI :3 ostin itekki samantapasen topin Lindexist ja mul o kans toine samantapane nii Kappahlist.. ^^

    mut joo, odotan innolla, mitäs aattelit seuraavaks kaupata :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että kiinnostusta löytyy mun vaatekaapille :- D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)