7. huhtikuuta 2015

# NEWEST ARTSY FARTSY'S




Kolmen prinsessan verran uutta Girl Poweria! Prinsessa Aurora, Merida ja Mulan. Ennestäänhän olen piirtänyt vasta Bellen Kaunottaresta ja Hirviöstä ja monta on näidenkin jälkeen vielä jäljellä. Innostuin pääsiäisvapaiden aikaan piirtämään oikein kunnolla♥ Katsoin Mulanin ensimmäistä kertaa ja siitä tuli ehdottomasti yksi suosikki Disney-elokuvista. Mulla on vielä aikalailla Disneyä katsomatta, jopa klassikoita! 



Prinsessojen lisäksi piirsin nämä kaksi prinssiä♥ Muutamia muita täällä näkemättömiä löytyy Tumblr -blogistani ---> KLIK KLIK ♥ 
Seurailkaa sitä jos haluatte nähdä enemmän! Tänne pyrin laittamaan aina vain parhaimmat palat! Mitäs pidätte? 

Translate// Newest artsy's! I started my Disney Girl Power - project long time ago and now I drew few more! Princess Aurora, Merida and Mulan! I also drew those two prince's ♥ If you wanna see a bit more go and check out my artblog at Tumblr ---> CLICK CLICK ! Feel free to follow! ♥

4 kommenttia:

  1. TOI EKA!!!! Sehän oon selkeästi minä :DDD <3

    VastaaPoista
  2. Sun piirrustukset on upeita! Ja niistä sais upeita tatuointeja! :) Mä ainaki ottaisin mielelläni sun suunnitteleman tatuoinnin :) Ootko koskaa miettiny tatuoijan ammattia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvaa vaan! Olen miettinyt! oon vaan liian köyhä hankkimaan laitteita : (

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)