5. huhtikuuta 2015

# My phone's got a new wardrobe ♥

Tämä on luultavasti turhin postaus jonka oon koskaan kirjoittanut, mutta täytyyhän mun esitellä myös kännyn uudet vaatteet! Mulla on ollut epäonnen kännykkäkuori. En voi käyttää sitä enää ollenkaan, sillä oon ihan varma, että se tuottaa epäonnea. Kyseessä on Jack Daniel's kuori jonka kanssa mun kännykälle on tapahtunut jo kaksi onnettomuutta. Pudotin kännykän bussipysäkillä maahan ja se kolahti todella pahasti kulma edellä asvalttiin, pieni kolhu tuli, onneksi ei pahempaa. Toisella kerralla pudotin kännykän vessanpönttöön. On toistaiseksi toiminut moitteettomasti. Pakko koputtaa puuta. Kummallakin keralla kännykkäni oli pukeutunut Jack Daniel's kuoreen. Nyt se on boikotissa kokonaan. Mua jännittää sillä tuossa Bad Alice kuoressa Alicella on Jack Daniels PAITA. En oo uskaltanut vielä käyttää kuorta vaikka mulla on ollut se jo pari viikkoa hahah. 

Anyway, tässä ovat kännykkäni uudet vaatteet ja kukkakuteista se on digannut nyt! Ostin myös ihanan Ariel-kuoren ja kun sain sisältä paljastui tämä:


 Olin ihan et ONKO TÄÄ JOKU VITSI??? Olin ihan varma, että se on tarkotuksella JUST MULLE lähetetty. Silleen "fuck you bitch et saa mitä tilaat". Harmi ettei se sovi mun kännyyn olisin ihan varmasti käyttänyt tota hahahaha!!  Gotta love eBay! Sain onneksi rahat takaisin mutta olisin halunnut sen oikean kuoren..........  

Kännykällä on taas uudet vaatteet ja ehkä mun vaan täytyy ostaa se Ariel uudelleen ja toivoa parasta....... Not.  

Translate// This probably is the unnecessariest ( is that a word....)  post I've ever made but of course I had to show my phone's new clothes for you. Obviously! So, my phone has a new clothes! Sadly I got that "Fuck You Bitch" case instead of what I ordered... I was so sure it was a JOKE? Like WHAT are you serious I WANT MY ARIEL PHONE CASE!!! Gladly I got my money back but I really really wanted that case.... Gotta love eBay hahah! Also I'm a little bit scared 'cause of that Bad Alice case. I use to have Jack Daniel's phone case and always when my phone wears it, happened something bad like I dropped my phone to toilet and... like that.  Now I'm scared to use that Alice because she wears Jack Daniel's shirt! Am I crazy right hahahh!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)