19. tammikuuta 2015

# Dr Martens Union Jack 8 Eye boots ♥


Voi hyvänenaika. Mulla kävi hyvä tsäkä. Kävelin viime viikolla töihin mennessä Nilson Shoesin ohitse ja huomasin nämä puoli silmällä aletelineessä ja yritin vain nopeasti juosta ohi ja olla ajattelematta sen enempää. Noh, eilen en voinut ajatella duunipäivän aikana yhtään mitää muuta kuin näitä kenkiä. Pyörittelin vain päässäni, että vitsi miten halvat, oiskohan siellä mun kokoa...  Kävin tsekkaamassa, ja olihan siellä. Kokeilin ja ostin samantien.

Oon haaveillut näistä NIIN KAUAN. Nämä tuntuivat jalassa aivan jumalaisen hyviltä kiiltonahkaisiin verrattuna ja nyt tajuan miks Dr Martensit on niin suositut ja hyvät kengät. Nahka on ihanan pehmeää ja lesti todella hyvä! Mutta hei..... näiden  normaalihintahan oli 164€. Ostin 80€:lla.

Miten olisin voinut jättää nämä? Olisin katunut koko loppuelämäni jos olisin jättänyt nämä ostamatta. Mikään ei vainoa niin pahasti kuin asiat jotka jätät ostamatta eiks vaan haha! OLEN ANSAINNUT NÄMÄ KENGÄT♥

3 kommenttia:

  1. hahah, voin niiiin samaistua tohon, että eniten kaduttaa jutut mitkä jäi ostamatta :D
    ihan sun näköset kengät kyllä ja oot todellakin ansainnut ne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla on muutama juttuja joita mietin tyyliin päivittäin ET MIKSEN OSTANU ku nyt ei enää mistään saa.... : D Ja niin oon! Samaa mieltä !!!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)