12. marraskuuta 2014

# MOLESKINE CALENDAR


En pärjäisi mitenkään, ikinä, koskaan, ilman kalenteria. En muista työvuoroja, en tapahtumia, en laskuja, en asioita joita täytyy tehdä, en kuka olen, ellen ole merkannut sitä kalenteriin. Se mitä kalenterissa ei ole - ei ole olemassa. Kalenteri on suuressa osassa mun jokapäiväistä elämää, joten vaadin siltä paljon. Koko viikko täytyy olla samalla sivulla, muistiinpanotilaa ja lokero paperilapuille, laskuille ja muille todella elämääkintärkeämmille asioille. Siksi kuukauden päivät sitten kun ostin ihka ensimmäisen Moleskinen kalenterin elämä on ollut yhtä juhlaa. Moleskinesta lötytyy kaikki. 
Ja varsinkin, kun hankin siihen asiaan kuuluvat koristukset Redbubblelta. 

Ainut huono puoli tässä kalenterissa on se että se on puolentoistavuoden kalenteri ja ongelmaksi koituu se puolisen vuotta, jolle ajalle mun täytyy ostaa erikseen kalenteri. MUTTA nyt kun piipahdin Akateemisessa sinne oli tullut vuosikalentereita, eri paksuista, väristä, muotoista♥  Täytyy saada Moleskine piirustuslehtiöksikin, mutta mulla on noita lehtiöitä varmaan... 15... niin en ehkä ihan heti tarvitse uutta haha.

En mitenkään pärjäisi ilman kalenteria. Kaverit tietää kysyessään koska mulla on vapaata kun sanon, että en tiedä, ettei mulla ole kalenteria käden ulottuvissa. Hyi tuli kauhea ajatus mieleen. Mitä jos mun rakas ja tärkeä kalenteri joskus katoaa HYI. 

Löytyykö lukijoista muita pahasti kalenteriin obsessoituneita? 


6 kommenttia:

  1. Aika moni kaveri on päivittäny ittensä tässäkin älypuhelinaikaan, mutta ite en pysty en kykene luopumaan fyysisestä kalenterista. Sitä paitsi sinne on kiva tehdä merkintöjä eri väreillä, selailla mitä on tullu tehtyä (kaikki sellasetkin tapahtumat pitää tottakai merkitä kalenteriin jotka on mennyt mutta jotka ei siellä ennen tapahtumaa olleet!). Myös loistavaa luppoaikapuuhaa on juuri tuonne muistiinpanolokeroihin kirjotella to do -listoja joka viikolle ja miettiä kaikkia tekemisiänsä ja kirjata ne ylös, merkata kaikkien synttärit ja nimipäivät... Kyllä, olen todellakin kalenteriobsessoitunut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä yritin älypuhelinkalenteria, mutta kun känny päätti poistaa itsekseen KAIKKI mun merkinnät tiesin et ei todellakaan tuu mitään : D Ja joo, listat on mun suosikkeja myös!

      Poista
  2. Rakastan kalentereita! Niihin tulee kirjoiteltua kaikkea mahdollista. Joskus aikoinaan mulla saattoi olla kaksikin kalenteria samaan aikaan :DDD Haha. Nyt oon oppinut elämään yhden kanssa.

    VastaaPoista
  3. Mäkin laitan aina lähes kaiken kalenteriin! :--D Ennen merkkailin lähinnä semmoset jutut, jotka pitää muistaa, mutta nykyään kirjaan ylös myös extempore-tekemiset - on kiva selata kalenteria ja muistella, mitä kaikkea on tehnyt joskus.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)