7. marraskuuta 2014

# & I wanna be free, wanna be yours


Biker Jacket - Seppälä
Top - Camden Lock Market
Backpack - Forever 21
Pants - Seppälä
Boots - Dr Martens
Boot accessorises - Nelly.com




Käytiin tänään kiertelemässä UFFeja Naomin ja Marian kanssa. Löysin niin mauttoman takin että mun oli PAKKO ostaa se. Jos sitä nyt ei käytettyä tule niin eipä tuo 2 euron menetys paljoa haittaa. Vaikka mitä, tottakai mä sitä käytän sen verran hieno se on!!!!! Laitan siitä kuvia sunnuntaina jos valoa riittää!  Oli hauskaa pitkästä aikaa kierrellä UFFeja. Fidassa ja yhdessä Atikvarissakin käytiin ja vihdoinkin löytyi Liekehtivä Pikari! Oon niin kauan etsiyt ko. kirjaa antikvareista ja NYT tärppäs.

Laitoin pitkästä aikaa huulipunat huuliin ja vanhoissa ryysyissä mentiin. Oon tyhjännyt taas vaatekaappiani ja toivottavasti viimeistään ens viikon alussa saisin huuto.netiin myyntiin vaatteita, kenkiä ja asusteita. Ilmoitan täällä heti kun se tapahtuu! 

ps. en ookkaan täällä ilmoittanut et EI VITSI one direction tulee suomeen mun toiveet toteutuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)