7. lokakuuta 2014

# FAKE NOSE RING

Oon aina halunnut nenälävistyksen. Nimenomaan Septumin. Otin mun snake bitesit aikoinaan pois  kun harjoittelupaikassani Vanhatapiolla niitä ei hyväksytty. En laittanut niitä enää takaisin. Onneksi. Kun katon mun vanhoja snake bites -kuvia, en voisi enää kuvitella itselleni lävistyksiä. Septum on kuitenkin ollut mun mielessä jo pitkään. Musta kuitenkin tuntuu siltä, että oon jo liian vanha ottamaan lävistyksiä. Oon enemmän noiden tatuointien kaveri. 

Siksi innostuinkin todella paljon kun huomasin Bik Bokin korutelineessä feikin nenärenkaan. Ostin sen samantien. Oon ihastunut tuohon pieneen rinkulaan. En vieläkään halua ottaa oikeaa septumia, mutta nyt, aina kun haluan lävityksen saan sellaisen. Teininä oli NIIN NOLOA jos jollain oli feikkilävitys. Sen täytyi olla AITO tai ei mitään. Nyt mulle on aivan sama onko jonkun mielestä noloa käyttää feikkilävistystä.  Haluaisin feikkirenkaita massiivisempia sekä koristeellisempia mutta en ole törmännyt niihin vielä muualla kuin törkeään hintaan eBayssä. Ootteko te törmännyt jossain näihin? Mulle saa kertoa!

Oikeaa lävistystä en luultavasti tule enää koskaan hankkimaan, mutta tämä nenäkaveri saattaa jatkossa näkyä useammin asukuvissa♥ 

Translate// I bought this fake nose ring thing from Bik Bok and I LOVE it! I use to have snake bites when I was younger but I just took them off long time ago and I'm glad that I did it. I think... well I feel I'm little too old for real piercings. So when I saw this fake nose ring I bought it immediately. I love it! It's so rad. I definitely want these nose rings more, bigger and ornamental. I found few cool ones from eBay but those were SO expensive... Boo. 

4 kommenttia:

  1. uuu näyttää ihan sairaan hyvältä! btw, ankara valitus tähän loppuun, sillä menetin sun takii helvetisti rahaa. olin hankkiutunu vuosikausia mustina pysyneistä hiuksistani kohti blondia jo... no, yli vuoden, sillee hitaasti ja varmasti. sit yhtenä päivänä luin jotain sun postausta, tuijotin hiuksias ja tittidii, tunnin päästä olinki ite musta väriaine päässä. :DD sinne meni se kärsivällinen blondaus. mut parempi näin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kiitti ja anteeks anteeks haha :'D ♥

      Poista
  2. Mun silmään toi septum näyttää jotenkin liian isolta, ehkä siks kun se on noin ohut tai jotain? Kivasti sulle sopis oikeekin septum, mutta toi on vaan jollain tavalla epäsopivan näkönen. Enkä tarkota tätä mitenkään loukkauksena, mut aina vaan pistää silmään kun nään instagramissa sun kuvia joissa toi septum on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on vähän ohut ja kun on tottunut näkemään septumeina sellaisia mustia suht paksuja se näytti omaankin silmään aluksi oudolta. Nyt siihen on kuitenkin tottunut ja se on niin magee haluun todellakin lisää! : D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)