9. syyskuuta 2014

# New Rings and Magazine Crush ♥

 Ostin taas pitkästä aikaa sormuksia Sammydressiltä. Oon käynyt mun koru- ja vaatevarastoa läpi ja näyttää siltä että huuto.net alkaa kohta täyttymään!  Nämä kolme sormusta lähtivät matkaan ja ovat olleetkin käytössä jo aktiivisesti♥ Hintaa näillä oli yhteensä 5,50€ Oon nimennyt tuon hiukan goottityylisen sormuksen Vampyyripäiväkirja-sormukseksi. Yeah yeah I Know silmienpyöräytykset ovat aiheellisiä :-D

Oon lukenut lähes kaikki viimeaikaiset kirjat englanniksi ja siirtynyt englantiin myös lehtien sarallakin. Ostin ihka ensimmäisen Companyn ja voin sanoa, että parempaa lehtä saa etsiä. Minä Company & NYLON tullaan olemaan tästä edespäin pyhä kolminaisuus. Company sai mulle aivan sairaan suuren Lontoo-ikävän ensimmäisestä sivusta lähtien. Muita Companyn ystäviä? ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)