6. elokuuta 2014

# LONDON CALLING - WARNER BROS HARRY POTTER STUDIO TOUR part 3







 Kierroksen viimeinen osio alkoi elokuviin valmistettujen maskien, elektroniikan ja vahanukkien kirjolla. Matkan varrelta löytyi mm. kääpiöiden ja maahisten maskit, Liekehtivässä Pikarissa olleiden vedenelävien "pienoismalleja", päähineitä, aidon kokoisia vahanukkeja kuten tuo ihana Dobby tuossa. Kierroksen aikana oli paljon esineitä ja asioita joita nappia painamalla sai liikkumaan. Tuijottelin Hiinokkaa ajatellen miten aidolta se näyttää ja mun sydän hyppäs kurkkuun kun se yhtäkkiä alkoikin liikkumaan. Mun oikeasti täytyi vilkaista ympärilleni et näenkö näkyjä vai huomasiko joku muukin.  Mulla oli videokuvaa ylvästi liikkuvasta Hiinokasta mutta oon kadottanut sen jonnekkin... buhuu.




 Hiinokkaa ihmettelemästä siirryimme Viistokujalle. Kuvat riittää kertomaan miten ihana se oli♥ 
Ennen mun kierroksen suurinta suosikkia matkanvarrelta löytyi rakennuksista ja elokuvissa olleiden kulkuneuvojen kuten laivojen pienoismalleja ja huikean upeaa taidetta. Yllä oleva maalaus oli mun suurimpia suosikkeja. Olisin mielelläni tuonut tuon mukanani kotiin. Mutta... mikään kierroksella ei vetänyt vertoja tälle: 






 Koko kierros päättyi Tylypahkan linnan "pienois"malliin. Kuvista ei edes tajua miten iso se oli. Mä olin aivan sanaton. Siis AIVAN SANATON. Kiersin vain linnaa sanattomana itku kurkussa ja mietin et ei helvetti ( anteeks ) miksei tää voi olla todellista. Koko kierroksen tunnelma, musiikki kaikki päättyi tähän. Olin aivan murskana yhyyyyyyyy olisin halunnut vain jäädä tuonne jonnekkin pimeään nurkkaan istumaan enkä lähteä ikinä pois♥ 



Warner Brosin Harry Potter Studio Tour on todellakin kokemisen arvoinen. Koko kierros oli täydellinen. Käsi sydämmellä. Kuten jo aikaisemmassa postauksessa mainitsin voin käsi pystyssä sanoa, että tuo päivä oli tähän astisen elämäni parhaimpia päiviä. Jos olet vähänkään edes pikkiriikkisen kiinnostunut Harry Pottereista ( kuka ei olisi? ) ja suunnittelet reissua Lontooseen ( tai ylipäätään englantiin studiohan ei ihan Lontoon keskustassa ole en itseasiassa tiedä edes missä se oli haha ). MENE. Minä käsken. Liput täytyy tilata ennakkoon Warner Brosin nettisivuilta ja meillä ei ollut mitään ongelmia. Liput tulivat postitse perille viikon kuluessa. Lippujen kanssa tulee hyvät ohjeet miten paikan päälle pääsee matkustamaan. Jos on kysyttävää kierroksesta, yritän vastata niin hyvin kuin osaan! ♥

Ainiin, Tour päättyi lopullisesti Harry-kauppaan. Sinne tuli kulutettua sopivasti ( liikaa ) rahaa ja esittelen Harry -ostokset seuraavassa postauksessa♥ sen lisäksi on vielä YKSI Lontoo- posti tiedossa. 

4 kommenttia:

  1. nää potter postaukset on ollu tosi mielenkiintosia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä että on ollut kiva lukea ^^ ♥

      Poista
  2. MÄ TAHDON! Kuinka ihania kuinka kaunista kuinka sydäntäsärkevä toi dobby on!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)