14. elokuuta 2014

# 3 pairs of new shoes ♥


Nike Flex Experience Ltr / Vans U Era Black / Converse All Star Hi Optical White - Brandos.com

Sattuipa sellainen onnellinen onnettomuus, että musta tuli samalla kertaa kolmen uuden kenkäparin ylpeä äiti. Brandoksella oli Ota 3 maksa 2 - tarjous, enkä olisi tiennyt koko asiasta mitää ellei pikkusiskoni olisi maininnut asiasta. Nyt oon onnellisempi kuin koskaan sillä sain kauan haluamani kengät huokeaan hintaan kun yhdet tulivat kokonaan ilmaiseksi♥ 

Siis, valkoiset Converset ovat olleet haaveena pitkään. Kyseinen väri on niin kuumaa kamaa aina, että kokoja ei ole koskaan missään jäljellä. Brandoksella oli♥ Nyt kun omistan mustat, valkoiset ja punaiset voin elää normaalisti. Tai niin normaalisti kuin tälläinen tarhapöllö voi elää. 

Vansit on mun ihka ensimmäiset!!!! Lontoossa kokeilin, en ostanut (koska ei ollut kokoja ylläri), kävelin matkaseuralaisen Vanseilla lähikauppaan ja totesin, että on muuten pirun hyvät kengät jalassa. Nyt mulla on ihka omat ja ne on... noh parin päivän kävelyn jälkeen ihan sairaan hyvät♥ Ehkä seuraavalla Lontoo-retkellä ostan kissavansit. 

Olisin kolmansiksi kengiksi halunnut Dr. Martensit. Sellaiset mun kenkähyllystä yhä puuttuu mutta JUURI NE jotka olisin mielelläni kotiuttanut LOPPUIVAT KESKEN SHOPPAILUN. Joku pirulainen heti ostaa VIIMEISEN minun kokoa olevan parin..... Onneksi keksin tsekata juoksukenkäosaston ja Niken lenkkarit lähtivät kolmansiksi 
(ilmaisiksi) kengiksi. Ne ovat LÄHES mustat, kevyet ja törkeen hyväntuntuiset jalassa. VIhdoinkin mulla on jonkin tasoiset juoksulenkkarit haha!

Kolmet kengät maksoivat yhteensä päälle 130€ eli ihan sairaan hyvä diili. Dr. Martesit vielä niin mun kenkäpartio alkaa olla täydellinen♥

Muita NikeVansConverse faneja? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)