19. heinäkuuta 2014

# Forever 21 ostokset!


 Rakastuin Lontoon reissulla Forever 21:iin ihan totaalisesti. Oon vilkuillut useasti putiikin nettikaupan tarjontaa ja nyt ensimmäistä kertaa uskaltauduin tekemään tilauksen. Tämä takki oli syy miksi tein sen. Oon vilkuillut tätä jo pitkään mutten ole raaskinut tilata. Nyt se löytyi aleosastolta 19,95€. Kohtalo saatoi meidät yhteen. Mulla oli joskus teininä samankaltainen bikertakki ja menin myimään sen kirpparilla. Oon katunut sitä pitkään. Tämä on ehkä parempi kuin se edellinen joten... jes♥


Mukaan lähti vielä kaksi ihanaa kesätoppia♥ Ooh Forever 21 on niin.... voisin ostaa sieltä kaiken. Tummassa kukkatopissa ( 9,95€) on super ihana cut out selkä♥ 
Korunarkkarina oli pakko vielä laittaa tilaukseen mukaan kaksi rannekorua. Auringonkukkaketju löytyi aleosastolta alle 4 eurolla. Ankkuriketju taisi olla 3,95♥ Se sopii täydellisesti mun Thomas Sabon kaveriksi. Hitsi mua jäi kaivelemaan yksi ihana virkattu kesähapsuliivi.... ehkä mun täytyy hankkia se vielä.

Pelkäsin että saan hirveet tullimaksut mutta, paketti tuli kotiovelle muutamassa päivässä -toistaiseksi ilman tulleja! ♥ Mitäs tykkäätte? Löytyykö muita Forever 21 -faneja? 

Translate// My first Forever 21 online shop order! I fell in love with Forever 21 in London. Totally. I've been lookin' that awesome stripe biker jacket for awhile and now it was on sale so.... I just made an order. I love that jacket! When I was teenager I use to have that kind of biker jacket but I was dump and sold it at flea market... Now I have almost similar one and I LOVE IT♥  I also bought those beautiful floral tops and bracelets. Anchor one fits perfectly with my Thomas Sabo bracelet! 

2 kommenttia:

  1. Toi takki ♡♡♡♡ !! Musta tuntuu et monet on viime aikoina tilaillu tuolta f21:stä, onko sieltä tilaaminen halventunu vai mitä ihmettä? :D kun onhan toi pulju ollu iät sun ajat :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiedä yhtään oon ite vasta tutustunut koko putiikkiin : D Ei siellä ilmeisesti ollu kovin kovat postaritkaan ja siis hinnat on ihan törkeen halpoja niin ihaniks vaatteiks. Tästä tulee mun luottokauppa♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)