4. kesäkuuta 2014

# LONDON CALLING - DAY 3 - SIGHTSEEING




 Kolmantena Lontoopäivänä ( sunnuntai) päätettiin ajella metrolla nähtävyyksistä toiseen. Piia oli tosiaan meistä ainut joka oli jo ennestään nähnyt legendaarisen Big Benin ja London Eyen. Antaa kuvien puhua puolestaan:


 Minä ja mun kello♥



 Biker Jacket - H&M + DIY
Top - Bik Bok
Backpack - Seppälä
Pants - Seppälä
Boots - H&M
Shoe accessorise - Nelly.com


 Meillä ei ollut aluksi hajuakaan missä kaikkialla haluamamme nähtävyydet edes olivat. Kartan kanssa suunnistettiin ja hyvin pärjättiin. Oli parasta että Big Ben ja London Eye oli niin lähekkäin♥ Kun tultiin metrosta ulos, ehdin juuri sanoa että NO MISSÄ BIG BEN? ja siinähän se oli. Olin ihan sanaton. Hymyilin vain ihan typeränä - mutta onnellisena. Big Ben oli vaikea kuvauskaveri ja meidän "yhteiskuvat" oli luokkaa mun silmät ja Ben haha. 

London Eyeen ei tälläkertaa menty ollenkaan. Piia pelkää korkeita paikkoja ja minä pelkään maailmanpyöriä. Kuitenkin mua kutkuttaa ajatus, että joskus vielä olisin London Eyen kyydissä vaikka samalla puistattaakin. Ehkä seuraavalla kerralla voitan pelkoni. 

Kun oltiin tarpeeksi kauan ihmetelty näitä kahta legendaarista nähtävyyttä jatkettiin pizzojen jälkeen matkaa. hahah en ikinä unohda miten noloiltiin siellä pitsamestassa!!! 





 King's Cross oli meidän seuraava kohde. U know why. Harmi että "Platform 9 3/4" kärrylle oli niin pitkä kuvausjono, ettei kärsivällisyys olisi riittänyt. Olis varmaan pitänyt joskus illalla mennä itsekseen kuvailemaan. Olin ehkä VÄHÄN ( aika paljonkin) pettynyt ettei kärry OIKEASTI ollut laitureiden välissä..... PETTYMYS. :-D Siinä se vaan hengas pikkuisen Harry-kaupan vieressä eikä junalaitureista ollut tietoakaan. Jäin kaipaamaan Harry-kaupasta yhtä mukia... miks en ostanut sitä.. Anyway, kärryllä olisi saanut kuvata itsensä Tylypahka aiheisen rekvisiitan kanssa. Sinne mennään kans ens reissulla ihan varmasti!! ♥

Muita must have nähtävyyksiä meillä ei tällä reissulla ollutkaan. Noiden kiertämiseen meni kuitenkin koko päivä sillä Lontoossa oli jotain meininkiä metrojen kanssa. Lakkoilua ja linjoja ei kulkenut. Oltiin jossain vaiheessa ihan jossain väärässä paikassakin ja kierrettiin kaikenlaisia reittejä että päästiin sieltä pois. En yhtään enää muista missä edes oltiin haha. 


Tässä vielä pari Oxfordin näyteikkunaa♥ 

Samanpäivän aikana ehdittiin kuitenkin vielä kipaista Westfieldin ostarille, jossa pyörittiin muutama tunti. Ylläoleva kirja on Urban Outfittersiltä ja mun oli pakko ikuistaa se. Olisittepa nähneet ton sisällön en kestä hahaha !! Westfieldissä mun shoppailuhimo oli ilmeisesti jäänyt hotellihuoneeseen sillä en ostanut kuin alla olevan mukin. 
Urban Outfittersiltäpä tietenkin♥ UB:n sisustuskama oli jotain.... PURE LOVE♥ Olisin voinut tuoda sieltä himaan lähes kaiken sälän. Mä veikkaan että se, että meillä tais olla vain 1,5h shoppailuaikaa ei innostanut mua yhtään. Mä olisin saanut ton ajan kulutettua pelkästään Topshopissa haha. 

Nyt on kuitenkin nähtävyydet nähty ja seuraavalla retkellä voi keskittyä taas uusiin asioihin♥ Ainakin Madame Tussaudsiin mennään! Seuraavat Lontoo-postit koskeekin reissun kohokohtaa eli Warner Brosin Harry Potter Studiota... Mulla on niitä kuvia yhä muokkaamatta apua♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)