10. toukokuuta 2014

# Ylennetty







Hei en oo tainnut vielä informoida täällä, että mut kind of "ylennettiin" duunissa! Sain Annikalta "uuden" duunipaikan kunniaksi Wonka -suklaata ja herkuttelin ansaitusti lasipullokolaa sekä bagelin♥ Musta tuli määräaikaisesti apulaismyymäläpäällikkö ja oon niin super megahyper innoissani siitä että pääsen oppimaan uusia juttuja ja saan mahdollisuuden tähän! Ehkä mulla on vielä joskus tulevaisuudessa oma myymälä♥

Oon aina sanonut, että koskaan ei saa luovuttaa. Mä en oo luovuttanut ja nyt mä alan viimein huomata, että miks se on kannattanut. Kova työ palkitaan♥ Tänä vuonna on tapahtunut ( ja tulee tapahtumaan) niin paljon kivoja asioita. Positiivinen asenne kannattaa, aion luopua negatiivisuudesta kokonaan. ( yritän kaikin keinoin päästä tästä Lontoomasennuksesta yli haha :D )  En mä kovin usein negistele muutenkaan. Life is too short!

Never give up! Walt Disneyn sanoin If You can Dream it, you can do it♥ 

Yritin postailla tämän päivän asua mutta nettiyhteys on niin surkea täällä kotikonnuilla E-Pohjanmaalla että yritän huomenna uudelleen... Lontoo kuvat oon saanut siirrettyä koneelle ja yritän pian päästä purkamaan sisältöä tännekkin♥♥ 

10 kommenttia:

  1. oi onneksi olkoon! :3 ♥

    VastaaPoista
  2. Hirmusti onnea! :) ja todellakin, koskaan ei saa luovuttaa tai lakata unelmoimasta :)

    VastaaPoista
  3. Onnea hurjan paljon! :) ♥

    VastaaPoista
  4. Wonkaaaa - YEY! :D
    Love your black cat. They're so cute, right? I'm deffo not superstitious so I wouldn't have
    a problem with a black cat. D: haha
    Lovely blog btw!

    You can have a look at my blog as well, if you like! Would really appreciate it. :)

    xx Rebekah

    http://flirting-with-fashion.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank u! My kittycatty angus is the cutest ever ♥ i know haha :D ♥ I'll check you out!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)