30. toukokuuta 2014

# Right Side of The Wrong Bed







 NEW! Necklace - Primark
Tartan Shirt - Gina Tricot
Biker Jacket - Gina Tricot
Leggings - Seppälä
Bag - Primark
Heels - Jeffrey Campbell ( members.com) 



Vitsi mikä inspiraatiopuuska muhun iski tänään kun käytiin Nikan kanssa Temperassa. Tästä lähtien aina kun piirtäminen unohtuu ( kuten on taas päässyt käymään ) pakotan itseni Temperaan. Taidettiin Nikan kanssa pyöriä siellä kynien, maalien ja lehtiöiden keskellä reilu puolisen tuntia. Innostun oikeasti enemmän kynistä kuin vaatteista haha! Ostin kangastusseja  ja mulla on ihan sairaasti ideoita ja muutama kassikin vielä jäljellä. Pakko kyllä rustailla tänään jo jotain. Anyway piirsin yhden vanhan piirroksen valmiiksi ja Zayn Malikin johon oon tosi tyytyväinen. Voisin tehdä taas noista muutamasta julkaisemattomasta piirroksesta postin.

Temperasta poistuttua käytiin vielä istumassa Forumin Wayne'sissä kahvilla ennen Nikan duuniin lähtöä. Onneks mulla on tälläsiä yhtä hulluja kynäfaneja ku ite oon ystävinä♥ Weedi tuut kuolemaan ku viedään sut sinne tiedoks vaan jo etukäteen säästä satasia haha♥

Mulla oli päällä ihan perus settiä. Pramea uusi Primarkin kaulakoru flanellipaidan kanssa. Pitkästä aikaa myös Litat jalassa heti tuntui olo tärkeämmältä haha!! Nyt jatkan piirtämistä ja keitän iltateet ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)