17. toukokuuta 2014

# Out of Control !!!


NEW! T-shirt - Seppälä
Necklace - nimesi.fi*
NEW! Denim Shorts - Seppälä
NEW! Backpack - Forever 21
Lita Steel Cap - Jeffrey Campbell (members.com)







Tänään oli viimeinkin sellainen kesäpäivä jota oon koko pitkän talven odotellut. Ihana lämpö ja aurinko♥ Pääsin onneksi duunista kerrankin ajoissa niin, että ehdin nauttia kunnolla. Kiertelin kuulokkeet korvilla ja arskat silmillä kaupungissa ja istahdin Kaisaniemen puistoon tuoreiden ananaspalojen, Caramel Latte -kylmäkahvin ja kirjan kanssa♥ Ihanaa, ihanaa viimeinkin OOOOOON KEEEESÄÄÄÄÄ! ( mulla alkoi heti soimaan päässä Frozenin Olafin kesälaulu joten oli ihan pakko haha!!!) 

Mut hei oon ihan holtiton ja vaatteita tulee himaan pussikaupalla. Oon nyt kahtena päivänä peräkkäin hinannut kamaa kotiin omasta putiikista ja tälle on tultava piste!!! Mun vaatekaappiin ei enää mahdu mitään on pakko kohta tehdä inventaario. Toisaalta oon löytänyt nyt sellaisia juttuja joita mun vaatekaappi tällähetkellä (oikeasti) tarvitseekin. 

1) Farkkushortsit. Mulla ei ollut tässä asussa näkyviä ihania shortseja ennen yksiäkään järkeviä farkkushortseja. Ei yksiäkään, voitteko kuvitella.  Nyt mulla on kahdet täydelliset joista toiset tulette näkemään myöhemmin♥ Nämä vaaleat on aivan ihanan sävyista denimiä ja näissä on tosi cool pesu! En hirveästi diggaa vaaleasta farkusta mutta näissä on sitä jotain PUS♥

Toinen uutuus on tuo söpö, hiukan cropattu T-paita. Oon ihan naimisissa taas♥ Ihana tyttökesäprintti. Reppu on Lontoosta Forever 21:lta ja voitte kuvitella. Juoksin sisään liikkeeseen kun näin tuon. Kihlauduttiin jo ennen kassajonoa!!! 

Lontookuvien muokkaus on hyvällä mallilla! 
Ens viikolla - mä lupaan -  alkaa tulemaan postia from England! 

*saatu blogin kautta

1 kommentti:

  1. Toi "luettu" juttu on tosi kätsy, miten sen saa?? :00

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)