29. toukokuuta 2014

# OK, COOL





 NEW! Top - Forever 21
Shorts - Seppälä
NEW! Bag - Victoria's Secret
Flats - H&M




Sää vaihtui +30 asteesta +7 asteeseen. Meitsi diggaa! Vaikka tietty tykkään lämmöstäkin. Henkilökohtaisesti kuljen mielummin housut jalassa kuin pelkissä alkkareissa haha! Tänään mennään typyjen kanssa katsomaan Maleficent. Oon odotellut kyseistä elokuvaa jo pitkään. Angelina Jolie on niin kuuma.... Anyway, viime sunnuntain menoa. Mulla oli uusi Forever 21 toppi päällä. Printtitopit 4ever♥ Myös pikkulaukku on uusi. Lontoosta tietenkin. Olin oikeastaan aikeissa heittää koko kassin menemään... Tuohon pinkkiin pikku söpöläiseen oli pakattu VS rasvasuihkugeelihajuvesi -setti ja ajattelin aluksi että lahjoitan tuon kassin jollekkin, koska pinkki ja pienet laukut ei oo mun juttu.

Mutta, onhan se nyt aika söpö kesäveska :-D Ja hei mun Olympus Pen MAHTUI TUONNE SISÄLLE
( ja sen lisäksi kaikki muu tarpeellinen) . Pisteitä, pisteitä♥ 


Käytiin Henry's Pubin terdellä juomassa jääkylmät kolat ja syömässä ristikkoperunat. Viime sunnuntai oli kunnon herkkupäivä♥ Päätin että kesällä otan vähän rennommin tuon mun herkkulakon kanssa. En voi missata jäätelöä ja kesäherkkuja sellaisen typeryyden takia hahaha! Ristikkoperunat oli ihan kuoleman hyviä♥ 
 Söin myös kesän ekan pallojätskin♥ 
Tällainen beibe on myös kulkenut mun mukana Lontoosta asti. Ihana Baby Lips♥ Onneksi me saadaan näitä suomeenkin haluan kaikki!!!! 

Mulla alkaa olla jo overdose mansikoisen syömisestä. En oo varmaan koko edellisinä kesinä syönyt tätä vertaa mansikoita mitä oon jo tähän mennessä syönyt. Suunniteltiin Naomin kanssa että ostetaan jossain vaiheessa sellainen iso laatikko mansikoita.... o ou. Samalla reissulla ostin uusimman Trendin ja..... One Directionin Yearbook -levyn hihihhi. 

Nyt alan siivoamaan ja jee illalla leffaan!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)