26. toukokuuta 2014

# LONDON CALLING - DAY 1








Mä rakastan Lontoota. Kaipaan niin paljon sinne takaisin. Tästä alkaa nyt miljoonan postauksen sarja rakastamastani kaupungista. En ole aikaisemmin käynyt ulkomailla, muualla kuin virossa aikaisemmin tänä vuonna. Lontoo on ollut mun haave jo pitkään. Oon tuntenut yhtäläisyyttä Lontoon kanssa teini-ikäisestä saakka ja tämä retki oli unelmien täyttymys. Mä tiedän nyt minne kuulun♥  

Lontoo oli.... täydellinen. En oo varmaan koskaan ollut niin onnellinen kuin siellä. Jotta tämä ei nyt mene ihan pelkästään itkemiseksi, puhutaan vähän lentämisestä. Olin siis myös ensimmäistä kertaa lentokoneessa. En pelkää korkeita paikkoja ( paitsi maailmanpyöriä) ja enemmän mua pelotti, että me ei ehditä ajoissa koneeseen kuin itse lentäminen haha. Lentäminen oli jotain sairaan hienoa. Siis, olin ihan sanaton katsellessani pikkuruisesta ikkunasta maahan. Lentäminen sai tuntemaan vapaaksi. Kuin voisi tehdä ihan mitä vain♥ Sä vain oot siellä kilometrien korkeudessa... lentäminen oli niin siistiä. Varsinkin nousu♥

Anyway oltiin Lontoossa 2.5 jo 9 aamulla, heitettiin kamat hotelliin, otettiin mini päikkärit ja lähdettiin liikkeelle. Meidän söpö pikku hotelli oli Hyde Parkin nurkilla Lancaster Gatella. Hotelli oli oikein kiva. Ei tietenkään mikään luksus, mutta hintalaatusuhde oli loistava! Seuraavalla retkellä mennään varmasti samaan hotlaan yöpymään♥ Elysee oli ihan loistavalla sijainnilla. Kuljettiin joka päivä metrolla kaikkialle, sillä lähin asema oli... n. 300 metrin päässä. Metroilla kulkeminen oli liian helppoa ollakseen totta. Ei kertaakaan menty väärään metroon, väärään paikkaan tai väärään suuntaan. Mind the Gap oli söpöin ikinä. Meidän seikkailijaseuraan kuului itseni lisäksi Naomi, pikkusiskoni Piia ja meidän yhteinen ystävä Minna. Piia oli ainut meistä joka oli jo aikaisemmin käynyt Lontoossa. 



Mulla ei oo enää tarkkoja mielikuvia mitä tehtiin minäkin päivänä sillä eka päivä tuntui päikkäreiden jälkeen jo toiselta päivältä hahaha.  Ensimmäisenä päivänä me oikeastaan vain tuijoteltiin kaunista Lontoot ja pyörittiin Oxford Streetillä sekä Piccadillyssä. Oltiin tietty  bussiajelulla ja nähtiin Naomin ystävää Iinaa, joka asuu tällä hetkellä Lontoossa. Onnekas paskiainen :-D Kierreltiin muutamat putiikit Oxfordilla. Oxfordille ( tai Oksulle niinku me se porukalla nimettiin kun kaikkien lausuminen oli vähän epäselvää hahaha!!!)  jäi niin monta kauppaa vielä näkemättä ja mä salaa haaveilen et lähtisin vielä tän vuoden lopulla uudelleen vaikka vaan viikonlopuks... ♥ 

 photo 2-652014Lontoo054460x700.jpg

 photo 2-652014Lontoo056451x700.jpg
Studded Biker Jacket - H&M + DIY
T-shirt - New Yorker
Shorts - Cubus
Backpack - Seppälä
Boots - H&M
Boots accessorize - nelly.com


 photo 2-652014Lontoo073441x700.jpg


Mä rakastan Lontoota. Siitä lähdetään liikkeelle♥

7 kommenttia:

  1. Tiedän niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ton tunteen. Neljä kertaa oon käyny ja voisin käydä mielelläni vaikka muutaman kerran vuodessa. On se ihana! Onneks matkailu ylipäätään ulkomailla uusissa kaupungeissa helpottaa myös vähän Lontoo-kaipuuta.
    +Toi bullshit-asu on ihan täydellinen!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä menin viel eilen kattoon jotain ale-lentoja Norwegianilta ja oikeesti oli millin päässä itku et nyt mä lähen huomenna heti ._____.

      kiitti beibs♥♥

      Poista
  2. oiii ku näytätte kaikki ihanan onnellisilta :3

    VastaaPoista
  3. Montako päivää olitte Lontoossa? :)

    VastaaPoista
  4. Toi teksti vois olla niin munkin kynästä. Lontoossa ensimmäisen kerran käytyäni sydän jäi kyllä sinne <3 Ei taas tehnyt yhtään pahaa katsella näitä kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lontoo on.... mun suurin rakkaus ♥ Onneksi ens vuodeksi suunnitellaan uutta reissua ja ehkä vähän pidempääkin : )

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)