1. toukokuuta 2014

# FOUR



Oon niin pahasti fanityttöytynyt Divergent -sarjaan. ( ja One Directioniin) En tunne häpeää. Yhtään. 

 Oikeesti voin ainoastaan syyttää sarjan toista päähenkilöä Nelosta. Tähän tietenkin vaikuttaa Theo Jamesin ulkonäkökin joo MUTTA miten voi olla niin.... MIKSI kirjoissa on niin hyvät hahmot? Miksei mulla voi olla kirjailijan mielikuvitusta. Buhuu. Tobias on mun ultimate suosikki Divergent-sarjan hahmoista. 4(♥)ever. Inhosin Ericiä hahmona ylikaiken mutta leffa muutti mun käsityksen koska no kuinka helkkarin hyvännäköinen näyttelijä Jai Courtney ON??????? Eric on hahmona yhä hermoja raastava mutta..... *heavy breathing* Jai Courtney. 

Oon käynyt katsomassa Divergentin nyt kaks kertaa jo leffana ja aivan varmasti meen vielä kolmannenkin kerran ( ja neljännen♥) 
Divergent leffa on ihan sairaan hyvä. Se mukailee kirjaa hyvin vaikka aika oleellisia kohtia puuttuukin. Elokuvana se on silti ihan sairaan hyvä. Apua oon niin hulluna. 


Ylläolevassa kuvassa näkyy mun Hullujen Päivien ostokset. Ostin hullareilta noiden muiden kamojen lisäksi Allegiantin ja luen sitä tällä hetkellä joten en vielä tiedä loppuratkaisua. Enkä haluakkaan ehkä lukea sitä loppuun koska... MITÄ MÄ SITTEN LUEN? No Fault In Our Starsin ostin juuri myös mutta ei se luultavasti korvaa Divergent -sarjaa. Ehkä mä vaan luen koko sarjan uudelleen.  Nyt kaikki hullut fanitytöt kokoontukaamme ja kertokaa kaikki♥ Nelonen on valitettavasti jo varattu mulle ja ollaan naimisissa haha :-D 

tätä mieltä Angus on mun tämänhetkisestä fan_girl_moodista: 


Mä oon huomenna lontoossa. HELP!!!! ♥

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)