25. toukokuuta 2014

# FANGIRL



 NEW! Flowercrown - Seppälä
NEW! Starbucks Top - Camden Town
NEW! Shorts - Bik Bok
NEW! Bracelets - Seppälä
NEW! Backpack - Primark
Creepers - Primark





Oon nyt kirjottanu tätä postausta jo about tunnin tai siis mulla on ollu tekstikenttä avonaisena mutta kun tuo jääkiekko.... Nyt yritän nopeesti naputtaa jotain haha! Asu eiliseltä. Vitsi että oli lämmin! Mulla oli suurempaakin suurempi asukriisi koska olisin halunnut laittaa ihanan uuden maksihameen mutta trikooshortsit, jotka on melkein pakolliset sinne alle, oli vielä pyykinpesulta märät byhyy. Puin  sitten vain"jotain" mutta ihan kivan asun sain kuitenkin aikaiseksi. Starbucks -fanina mun tietenkin täytyi Lontoon Camden Townista ostaa kahvitoppi ja Primarkista löytyi kesän varmasti käytetyin reppu. KUINKA SÖPÖ? Just täydellinen kuosi ja ihanan löysä ja tietenkin tilava. tui♥

Suomenpuolelta ostettuja uutuuksia ovat nuo Bik Bokin täydellisempääkin täydelliset shortsit. Perus mustat, korkeavyötäröiset ja mikä parasta vähän pidemmällä lahkeella♥ Pakko varmaan hakee toisetkin jos näitä vielä on. Omasta putiikista löytyi söpö kukkakruunu ja kolmen rannekorun setti. 





  Käytiin siis eilen iltasella Naomin kanssa nauttimassa muutamat bisset ja herkut kaisaniemen puistossa Maailma Kylässä -festareilla. Tuli oikea kesäfiilis kun taustalla oli paljon ihmishälinää, lämpöä ja musiikkia. Meillä oli hyvät eväät tietty, ainoastaan Mirka puuttui joten hinaappas sitä arsea sieltä Maltalta kesän aikana tänne Suomen suveen :-D 

Kuten ehkä näette, tai no ei niin selkeesti koska kuvia on kuitenkin vähän muokkailtu, että mulla on taas esillä noi mun kalkkunankoivet haha. Naomi osti St. Tropezin asteittainruskettavan rasvan. Meillä oli tuota samaa viime kesänäkin. En kyllä viime vuonna tainnut käyttää tuota kuin kerran mutta ehkä nyt kokeilen vähän useammin. 

En oo mikään auringonpalvoja, en voi sietää auringonottamista YHTÄÄN, en vaan yksinkertasesti jaksa maata vaan paikallaan ja grillata itseäni. Enkä halua ollakkaan edes ruskea. Haluan ruskettua olemalla ulkona NORMAALISTI, en makaamalla siellä 5 tuntia päivässä  Pointti tässä onkin se, että en halua olla naamasta ja käsistä ruskea ja jaloista valkoinen. Mun käsivarret on aina suht "ruskeat" ja jalat AINA valkoiset, joten ehkä tällä saadaan pientä väriä mun haamujalkoihin :-D

Viime kesänä yhden kokeilukerran jälkeen mulla oli rusketusraja joten.... siitä voi päätellä mun jalkojen väriasteen hehehe : D

6 kommenttia:

  1. AaaawAaaawawww! Mulla on niin ikävä teitä :3 ja suomen kesäöitä! ps ihana reppu ja toi toppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sit ku tuut mennään starbucks!!!!!!!!!!!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Angus on komein mies. Ja JOO nam starbucks CARAMEL FRAPPUCINO :D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)