29. huhtikuuta 2014

# Under Control - OOTD






 Sunglasses - second hand ( H&M )
Big chain necklace - eBay
NEW! 3 golden chain necklaces - Seppälä
NEW! Top - Seppälä
Studded Biker Jacket - H&M + DIY
Pants - Seppälä
Bag - Seppälä
Flats - Seppälä



Asukuvat parin päivän takaa. Kesä on tullut!!!! Puissa on jo lehtiä ja mun päässä pyörii kokoajan Pharrelin Happy♥ Käytiin Nikan kanssa pyörimässä kaupungilla ja poikettiin pitkästä aikaa Starbucksissa. Nyt kun alkaa olla jo kesä musta tulee Caramel Frappuchinon suurkuluttaja. Ellen saa Lontoossa overdosea hehe. Mulla oli anyway aika perus iisi asukokonaisuus messissä. 

Raita on mun suosikki varmaan 4ever. Mustavalkoisena tietty, eikä yhtään väliä kuinka päin. Toppi on uusi ja maksaa 9,95! Väreja ja kuoseja kyseisestä topista löytyy monenlaisia. 3 ohuen kaulaketjun setti maksoi 7,95 ja olin niin intona kun tajusin että ne kaikki ovat paketissa ERIKSEEN. Yleensä kerrostetut ketjukaulakoru on silleen... u know kaikki samalla lukolla kiinni.  Jos tekee mieli laittaa pelkästään lyhyt ohut ketju kaulaan siitä vaan♥ Laitoin ketjujen kaveriksi vielä suosikkini eBaystä. 

Muuten asu on aika peruskauraa. Suosikki takki, ( Bill Kaulitz) arskat ja laukku♥ Enkä pelkää yhdistää kultaisia ballerinojen niittejä sekä kaulakoruja hopeisiin takin ja laukun niitteihin. Huuhaa juttuja - More is more!  

Apua mulla alkaa olla jännäkakat jo housussa koska kohta kutsuu Lontoo.  2 PÄIVÄÄ!!! 

2 kommenttia:

  1. Oi kun Suomi näyttää niin paljon kivemmalta paikalta pienellä etäisyydellä :o ihana sää siellä! Mäkin tahdon Starbucksii.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)