28. huhtikuuta 2014

# iPhone5C & his clothes



Tässä on uusi ystäväni iPhone 5C ♥ Vanha rakas iPhone 3GS antiikkipuhelin on yhä elossa, mutta sen lataaminen alkoi olla jo taitolaji joten päätin VIHDOIN hankkia uuden kännyn. En oo mikään tekniikka intoilija. Mun kone vetelee viimeisiään ja tuo vanha rakas kännyni oli jo lähemmäs viidettä vuotta mulla käytössä. Ei naarmun naarmua näytössä ja tosiaan... toimii vieläkin♥ Pidän kaikkea kallista tekniikkaa jonka hankin kuin kukkia kämmenellä koska no.. ne on niin sairaan kalliita. 

Nyt kuitenkin kun on ollut tämä uutukainen käytössä niin voi jee!!! MULLA ON VIHDOINKIN ETUNÄYTTÖKAMERA JA MINION RUSH PELI♥ Pystyn vihdoinkin ottamaan aitoja #selfieitä. ( minion rush oli siis oikeasti syy miks hankin uuden kännykän en enää kestänyt elämää ilman sitä peliä hahaha) 

Päädyin 5C:hen vain oikeastaan sen takia kun se on samalla tavalla muotoiltu kuin vanha 3GS:säni - pyöristetyt reunat. Ja tietenkin tämä 5C oli halvempi kuin 5S... ja söpömpi♥ Värivalikoima oli huono koska oon mustien kännyköiden ystävä ja JOUDUIN ottamaan valkoisen kun en AINAKAAN halunnut neonvihreää tai pinkkiä... mutta asia korjaantui suht nopeasti kun tilasin eBaystä ystävälleni uudet vaatteet:


 Tälläisenä Lontoo-fanina mulla tietenkin täytyy olla Union Jack -kuoret. alle 2€
 Ja Harry fanina tietenkin Kelmien Kartta♥ n. 4€ 
... ja tietenkin ystäväni Jack. Voidaan kännyn kanssa laittaa samat kuteet joku päivä ylle niin ollaan cooleja. n. 2€

Mulla ei oo tainnut sitten Nokia 3310 jälkeen olla kännykkäkuoria joten tää on niin siistiä.
Nyt kun vielä saisi uuden läppärinkin jossain vaiheessa. Alkaa pää lahota tän vanhan romun kanssa :'D Löytyykö keneltäkään samaa luuria! Toivon tälle yhtä pitkää elämää kuin vanhalle kännylleni♥ 

2 kommenttia:

  1. Saako kysyä, että paljonko toi 5C makso? Oon nähny niitä vaan ihan törkeeseen hintaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no iPhonet ei mitään halpoja oo koskaan ollutkaan :D tää 5C nyt on aika paljon n. 200€ halvempi ku 5S esim. 5C on jotain 500€ luokkaa ainakin tämä minkä ite hankin :-)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)