27. huhtikuuta 2014

#INDIEDAYS INSPIRATION BLOG AWARDS♥



  photo 2642014009452x700.jpg
 photo 2642014020434x700.jpg


Flowercrown - Bik Bok
Necklace - eBay
T-Shirt - New Yorker
Vest - Seppälä
NEW! Skirt - Lily London ( nelly.com) 
Bag - Seppälä
Lita Holograf - Jeffrey Campbell ( members.com)

Kuva: Henri Ilanen/Olympus

Ei hele näistäkin bileistä on jo iät ja ajat mut hei, Oon mä elossa vielä!! Tässä on taas ehtinyt tapahtua vaikka mitä välissä mutta nyt anyway palataan ajassa vähän taaksepäin Indiedaysin Inspiration Blog Awardseihin. Oli ihan superkivaa ei voi muuta sanoa! 

Mun asu oli erittäin hyvä♥ Onnistuin välttymään suuremmalta asukriisiltä päättämällä, että otan ihan iisisti ja puen päälle just sellaset vaatteet joissa näytän omalta itseltäni. Mulla oli pakkomielle punaiseen väriin ja nimenomaan niin ,että saisin asun mätsäämään hyvin tuohon ihanaan Bik Bokin kukkakruunuun. Oon pitkään halunnut tartanruutuista hametta ja iskinkin heti silmäni kyseiseen trikoohamoseen. Onneksi ostin sen, koska on se nyt vaan ihan sairaan hieno! Lita Holograffitkin pääsivät ensimmäistä kertaa ulkoilmaan ♥

Naomi näki suuren vaivan mun hiuksien kanssa ja voi mulla ei oo ikuisuuksiin ollut noin söpö tukka♥ Mun täytyis ehkä opetella käyttämään tuota kiharapuikkomikälietä joka pölyyntyy tuolla kylppärissä haha! 



Bileet itsessään menivät ohitse ihan sairaan nopeesti. Niinkuin sanonta kuuluu hyvässä seurassa aika kuluu kuin siivillä♥  Paikkana oli Fredan Tivoli ja jengiä oli kattoon asti! Juotavaa riitti (kuten pöydästä näkyy) mutta painajaisunia näen ikuisesti siitä, että siideriä,viiniä, drinkkejä löytyi mutta KALJA MAKSOI :'( Mulla meni vähän ohi kuka sai minkäkin palkinnon vaikka seurasinkin k.o tapahtumaa hahaha! Onnittelen kuitenkin kollegoitani vähän myöhässä♥ 

Oli kyllä ihan superkivat pirskeet. Odotan jo seuraavia heheee! 

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)