2. maaliskuuta 2014

# Sketch Of The Day - FEB 2014









Helmikuun piirustukset. Oon jokaiseen suht tyytyväinen mutta mun lemmikkini on tuo riikinkukko ( ja tietty Norsu♥) Myös Belle The Beast on cool. Aloitin Kaunottaren ja Hirvion Bellestä mun Disney Prinsessa projektin; aion tehdä kaikista mahdollisista omat versiot. 
Mitäs pidätte? Kaikki ylläolevat luonnosteltu aluksi lyijärillä, tussattu eripaksuisilla Faber Castelleilla ja väritetty Promarkereilla.

De Vil Illustrations / DEVIANTART

Sketch of the day's from February 2014. 

12 kommenttia:

  1. Mulle marvelista paita ;(

    VastaaPoista
  2. Vau, ihania! Munkin piti aloittaa tollainen sketsailu päivässä-juttu, mutta se vähän jäi koulujuttujen takia..:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en ihan pysty siihen et joka päivä jotain piirtäisin jollen haluu tyytyä tikku-ukkoihin :D mut tulee ainakin piirreltyä enemmän joka tapauksessa. ja kiitos <33

      Poista
  3. Vastaukset
    1. ootko sokea : D VIKA KUVA ON PIKKUNORSU UIIIIII <333

      Poista
    2. oon. EI SE VOI OLLA ORPOVAUVANORSU. missä sen mami muka on

      Poista
    3. mami on mun luona hoidossa vauva on päivähoidossa piian luona ♥ : D

      Poista
  4. Oot niin sairaan hyvä !! Jos lemppari pitäis valita ni ehkä toi pulloposti koska Tylypahka ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään piirtää hirveesti Harry Potter aiheisia piiroksia... tietenkin<33

      Poista
  5. Oot kehittyny hirveesti! Riikinkukko on paras mut tykkään kans hirveesti tosta norsusta ja kahdesta ekasta :) tein muuten pari vuotta sit tän http://spaceboyxx.deviantart.com/art/Inked-Beauty-285076426 tuli tosta Bellestä mieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti tosi paljon! Motivoi kun saa näinkin paljon kehuja :-D<3

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)