15. maaliskuuta 2014

# Niitä ostoksia joita lupasin pari päivää sitten....


Oon maailman suurin norsufani. Oikeesti mun elämäntehtävänä on nähdä norsuäiti ja norsuvauva safarilla vapaana luonnossa niin, että vauvanorsu pitää äitinorsun hännästä kiinni. Jos mä joskus näen tuon, voin kuolla onnellisena. Siksi tämä ihana norsutyyny kotiutui kanssani♥ voi ihana norsu UIIIIIII ♥ Haluisin niin kovasti ihan pienen söpön norsun lemmikiksi♥ Norsutyynynpäällinen ( + sisätyyny) H&M Homesta ja Kissa kuuluu kalustoon. 

 Mun Promarker -kokoelma kasvoi taas kahdella kynällä ja ihan hirveetä kauheeta etten oo piirtänyt vielä MITÄÄN koko kuukautena. Hirvittää ajatuskin. Onneks huomenna on sunnuntai ja duunipäivän jälkeen valloittaudun lattialle kynieni kanssa ja laitan baskerin vinoon. Ostin nyt kokeilumielessä noita Ultra-fine kärkiä promarker tusseihin. Ihan sairaan hyviä! Kaikki nämä Akateemisesta Kirjakaupasta. 
 No hei... oli pakko. t. Nörtti 

Ja VIHDOINKIN löysin tälläisen mikä.... no mikä tuo nyt on en nyt saa sitä suomenkielellä mieleen ollenkaan haha :--D Make Up Organizer... Tigeristä 4 euroa! Tuli samalla vaihdettua kaikki kauniit purkit ja koristeet pöydälle♥ 

Hei, ei yhtään vaatekappaletta. This is sooo weird. Oon ilmeisesti niin motivoitunut ajatukseen "shoppailu Lontoossa", ettei kiinnosta täällä shoppailu nyt yhtään. IIIKS ostin just äsken meidän reppureissaajille liput Warner Brosin Harry Potter Studiolle en kestä♥♥♥ 
Niin tosiaan, pitkittyi hiukan tämä mun "kirjotan huomenna ostoksista".  Kiitos migreenin joka piti mut unessa 21 tuntia putkeen... ja eilen meni sellaset kevyet 9 tuntia duunissa. Saisko kelloon vaikka 5 tuntia lisäaikaa haha? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)