19. maaliskuuta 2014

# LONDON CALLING




Sunglasses - Seppälä
Necklace - H&M
Studded Biker Jacket - H&M+ DIY
Union Jack Tee - Wildfox Couture
Pants - Seppälä
Lita Steel Cap - Jeffrey Campbell 

Looking like me again♥ Mä oon niin hymiönä koko ajan ton auringonpaisteen ( ja one directionin biisien) takia!!! Aurinko tarkoittaa aurinkolaseja ja mulla on ebay -listalla pari siistiä mallia jotka haluaisin kotiuttaa ja Glitterissä olisi myös yksi malli joka jäi kaivelemaan mun mieltä♥ Aurinkolasit on takkien, printtipaitojen ja kenkien lisäksi mun suuri heikkous.. Multa löytyy arskoja Monkin paperikassillinen jo ennestään mut.. ah.. kaikki niin ihania♥

Harmittaa vähän toi Wildfoxin überihana T-paita. Pesin sen kerran käsin kuten ohjeissa kerrottiin ja.... punaista väriä tarttui selkäosaan. Nyt paidan selässä on tummanvaaleanpunertavia läiskiä et HIENOA LAATUA ♥ Onneks en maksanu tosta täyttä hintaa... Olis meinaan hieman katkennu verisuonia päästä :-D Paita on jokatapauksessa liian ihana ollakseen edes todellinen♥ 

Lontoonreissu alkaa häämöttää oikeesti en kestä tätä tekis mieli itkeä jo nyt!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)